eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZaginiony przelewZaginiony przelew
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: zanies <n...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zaginiony przelew
    Date: Thu, 08 Feb 2007 20:45:19 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <eqfurk$ojq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: abzi162.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1170964149 25210 83.9.54.162 (8 Feb 2007 19:49:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Feb 2007 19:49:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:407389
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Sprawa wyglada nastepujaco.. kupilem przedmiot na allegro za kwote 150
    PLN. Tego samego dnia wieczorem zlecilem przelew w PKO Inteligo.
    Nastepnego dnia tj. 2007-02-06 przelew zostal zaksiegowany na moim
    rachunku i pojawil sie w zakladce 'Historia rachunku'. Dzis
    skontaktowalem sie ze sprzedawca, ktory twierdzi, iz przelewu nie otrzymal.
    Sprzedawca ten posiada rowniez konto w PKO BP (Inteligo). Nie mam
    podstaw by mu w tej kwestii nie wierzyc, gdyz jest on juz na allegro od
    dluzszego czasu i jak dotad nie posiada negatywnych komentarzy.
    Sprzedawca po zakonczonej aukcji podal mi dane do przelewu - imie,
    nazwisko i numer konta. Ja wypelniajac formularz podalem rowniez jego
    adres zamieszkania.. Rozmawialem z nim i twierdzi, ze to jest przyczyna
    problemu i dlatego przelew nie doszedl - mimo, iz numer konta odbiorcy
    jest poprawny. Wydaje mi sie to dziwne, wiele razy dokonywalem platnosci
    podajac rozne dane (nie zawsze prawdziwe) w rubrykach dotyczacych
    personalii odbiorcy - opierajac sie jedynie na numerze konta. Nigdy tez
    przelew nie zaginal tak jak ma to miejsce w tym przypadku.

    Prosze poradzic co robic, dzwonilem na infolinie bankowa jednak maja
    chyba dzisiaj jakies przesilenie, gdyz po 20 minutach sluchania
    'nastrojowej' muzyczki zaden konsultant sie nie zglosil.

    Dziekuje za wszelkie sugestie i pozdrawiam.



    --
    zanies MD5: a1c08fcf1397789a4b088b5b0eed18d6
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    [z][a][n][i][e][s][@][z][a][n][i][e][s][.][p][l]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1