  • Data: 2010-03-02 18:23:57
    Temat: agentom walczacym z Radiem Maryja mówimy stanowcze: NIE!
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Apeluję do agenta wiadomych sił, podpisującego sie nickiem p47

    > Masz rozkaz manipuloweać, to rób to chociaz inteligentniej:-)

    przecież nikt Ci nie uwierzy, że jesteś słuchaczem
    lub choćby sympatykiem czcigodnego radia z Torunia!

    czyż jest mozliwe, aby słuchacz tej rozgłośni, choćby nie widomy
    i nie mogący czytać NIGDY NIE SŁYSZAŁ w kościele ewangelii Mt 5,20-26?

    Pan Jezus mówi jasno i wyraźnie:
    "A Ja wam mówię, że każdy, kto się gniewa na swego brata będzie
    osądzony. A kto powie bratu: Głupcze, stanie przed Wysoką Radą.
    A jeśli mu powie: BĘCWALE, skazany zostanie na ogień potępienia. "

    Także nie z nami te numery bezimienny oficerze Urzędu Bezpieczeństwa!

    Chciałeś zniesławić Łojca Dyrektora tworząc nieprawdziwy
    obraz "ciemnego" i nienawistnego sluchacza radia Maryja
    ale Ci sie nie udało, bo właśnie Ciebie zdemaskowałem!

    Alleluja i do przodu! Siać, siać, siać!