  • Data: 2008-03-13 12:16:23
    Temat: awaria wpłatomatu mBanku
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    Mam problem, który pewnie przewijał się przez grupę i proszę tych którym
    przytrafiła się podobna sytuacja o info o jej rozwiązaniu.

    Wczoraj wpłacałam przez wpłatomat na konto w mBanku. Dla mnie była to większa
    kwota więc ją podzieliłam na kilka wpłat. Ale przy jednej z wpłat, maszyna
    zaczęła dziwnie pracować, oddała część pieniędzy otworem do wpłat i jeden
    banknot otworem poniżej z komunikatem, że banknoty są pogniecione. I poza tym
    nic się nie dało zrobić, a za chwilę maszyna pokazała komunikat "Terminal
    nieczynny". Kilka banknotów zostało w środku, a ja zostałam bez potwierdzenia
    wpłaty. Sprawdziłam - połkniętej kwoty na koncie nie mam.
    Zadzwoniłam od razu na mline, ale nie chciano przyjąć zgłoszenia reklamacyjnego
    - dopiero po godzinie, gdy odświeżą się stany kont.
    Wpłatomat zaczął działać po 10 miniutach, więc dla sprawdzenia wpłaciłam jeszcze
    niewielką kwotę i wszystko było OK.
    Przy drugim telefonie na mLinie zgłoszenie już przyjęto - widać inna pani z call
    center znała inne procedury.

    Czy połknięta kaska zostanie mi zwrócona czy do tej pory przeze mnie zawsze
    chwalony mBank pozbawi mnie część wynagrodzenia, które chciałam wpłacic na konto?

    Pozdr