eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibankomat ukradł pieniądzebankomat ukradł pieniądze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!polsl.pl!not-for-mail
    From: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: bankomat ukradł pieniądze
    Date: Sat, 21 Oct 2006 19:13:02 +0200
    Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
    Lines: 51
    Message-ID: <ehdkf1$k66$1@polsl.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-195-66-73-81.leon.com.pl
    X-Trace: polsl.pl 1161450785 20678 195.66.73.81 (21 Oct 2006 17:13:05 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 21 Oct 2006 17:13:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:399022
    [ ukryj nagłówki ]

    hej,

    pewien z wielu wątków na tej grupie, tym razem w rolach głównych:
    - popsuty bankomat euronetu (nie otwierająca się kurtyna)
    - CitiBank.

    Bankomat ukradł mi 1000PLN ponieważ nie podniosła się kurtyna slotu
    pobierania pieniędzy.
    Pieniądze było widać, żę są za kurtyną (przez drobną szczeline) ale nie
    mogłem się do nich dostać.
    po jakimś czasie zassał banknoty z powrotem.

    Złożyłem reklamacje via CitiPhone, przyjeli z notatką że ważne i wogóle.

    Gościu powiedział, ze prawdopodobnie po nocnym przebiegu pieniądze wrócą na
    konto.
    Oczywiście nie wróciły, dzisiaj przełożona tych na infolini twierdzi, że to
    jest procedura,
    to musi potrwać i wogóle i że oni tak nie mogą itd.

    Do cholery - jak nie mogą ? Pobrać pieniądze to zawsze mogą, ale żeby
    zwrócić, to już muszą weryfikować.
    Czy w banku nie ma osoby która sprawdzi historie konta i powie - ok,
    zwracajcie, jakby
    się okazało że to ściema to kwota zostanie pobrana z powrotem + odsetki ?

    W sumie to mnie nie powinno obchodzić czyj to bankomat, bo to bank ma z nimi
    umowe.
    Jak dla mnie to okradł mnie bank - na chwile obecną.

    Wg. banku, czyli złodzieja - oni to muszą przemyśleć i sprawdzić.

    Gdyby to była kwota 100PLN, to bym to olał i czekał 14dni roboczych, ale
    1000pln to już jest coś konkretnego.


    I teraz pytanie - czy można w jakiś sposób zmusić bank do natychmiastowego
    zwrotu pieniędzy
    wg procedury zwracamy a potem weryfikujemy i jakby co to przerąbane ?

    No i 2gie pytanie - gdzie w bankomacie lądują takie zassane pieniądze ?
    Chodzi mi o to, czy ekipa
    obsługują bankomat ma możliwość zwinięcia tejże gotówki, podziału łupu a
    klient wychodzi na oszusta ?
    I czy takie sytuacje, że reklamacja była odmowna bo pieniędzy w bankomacie
    niby nie było się
    zdażają w sieci euronetu ?

    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1