eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibrak cennika uslug › brak cennika uslug
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Krab" <_...@k...pl__>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: brak cennika uslug
    Date: Thu, 3 Mar 2005 15:11:54 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 9
    Message-ID: <d0767k$jdk$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bpc86.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1109859380 19892 83.29.44.86 (3 Mar 2005 14:16:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Mar 2005 14:16:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1478
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1478
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:338994
    [ ukryj nagłówki ]

    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,25828
    46.html
    teoretycznie nie o bankach ale ;-) okazalo sie ze po udowodnieniu przez
    klienta - nie otrzymania cennika swiadconych uslug, tpsa przegrala spory
    proces; jesli dobrze zruzumialem informacje, sprawe mozna rozciagnac na
    banki i niedostarczania przez nie jako standard - cennikow swiadczenia
    uslug, zazawyczaj coraz wyzszych
    co wy na to ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1