eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico może pracownik sklepu?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 24

  • 11. Data: 2009-02-28 12:11:07
    Temat: Re: co może pracownik sklepu?
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Filip pisze:
    > Widzisz, standardową reakcją klienta jest tekst: "to niemożliwe, ja od x
    > lat mam tę kartę, zawsze spłacam itp, itd" Pracownik na kasie zazwyczaj
    > po grzecznościowej próbie wyjaśnienia klientowi sytuacji łączy kleinta z
    > centrum autoryzacyjnym, które łączy go z bankiem.
    I blokuje kolejkę klientów, a przy okazji rzuca mięsem na sklep, który
    nie umie obsłużyć jego karty...


  • 12. Data: 2009-02-28 12:22:32
    Temat: Re: co może pracownik sklepu?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Filip pisze:

    > Widzisz, standardową reakcją klienta jest tekst: "to niemożliwe, ja od x
    > lat mam tę kartę, zawsze spłacam itp, itd" Pracownik na kasie zazwyczaj
    > po grzecznościowej próbie wyjaśnienia klientowi sytuacji łączy kleinta z
    > centrum autoryzacyjnym, które łączy go z bankiem. A pracownik może
    > spokojnie dalej obsługiwać innych klientów

    A jak kasjerka nie ma telefonu przy kasie, albo ma tylko na wewnętrzne numery?


    --
    animka


  • 13. Data: 2009-02-28 12:29:50
    Temat: Re: co może pracownik sklepu?
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    >> "filip lach" <f...@g...pl> wrote in message
    >>> "Klienta awanturującego się" łączy się z bankiem za pośrednictwem
    >>> centrum autoryzacji. Zawsze działa...
    >>
    >> Ale w co dziala? Jesli bank wydal polecenie zatrzymania to sobie to z
    >> nim wyjasniam, jesli nie wydal to strona jest akceptant i zadne
    >> laczenie z bankiem nie pomoze.
    >>
    >> MK
    >
    > Widzisz, standardową reakcją klienta jest tekst: "to niemożliwe, ja od x
    > lat mam tę kartę, zawsze spłacam itp, itd" Pracownik na kasie zazwyczaj
    > po grzecznościowej próbie wyjaśnienia klientowi sytuacji łączy kleinta z
    > centrum autoryzacyjnym, które łączy go z bankiem. A pracownik może
    > spokojnie dalej obsługiwać innych klientów

    No ale skoro tak jest, to po co mu ją zatrzymywać / niszczyć?

    --
    Mateusz Bogusz


  • 14. Data: 2009-02-28 13:11:57
    Temat: Re: co może pracownik sklepu?
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Radzik pisze:
    > Filip pisze:
    >> Widzisz, standardową reakcją klienta jest tekst: "to niemożliwe, ja od
    >> x lat mam tę kartę, zawsze spłacam itp, itd" Pracownik na kasie
    >> zazwyczaj po grzecznościowej próbie wyjaśnienia klientowi sytuacji
    >> łączy kleinta z centrum autoryzacyjnym, które łączy go z bankiem.
    > I blokuje kolejkę klientów, a przy okazji rzuca mięsem na sklep, który
    > nie umie obsłużyć jego karty...

    Nie blokuje, bo połączywszy zajmuje się innymi klientami zamiast bez
    sensu dyskutować.


  • 15. Data: 2009-02-28 14:15:50
    Temat: Re: co może pracownik sklepu?
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Filip pisze:
    > Nie blokuje, bo połączywszy zajmuje się innymi klientami zamiast bez
    > sensu dyskutować.
    widać, że nigdy nie pracowałeś w obsłudze klienta...


  • 16. Data: 2009-02-28 17:47:51
    Temat: Re: co może pracownik sklepu?
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    Filip <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Pracownik na kasie zazwyczaj
    > po grzecznościowej próbie wyjaśnienia klientowi sytuacji łączy kleinta z
    > centrum autoryzacyjnym, które łączy go z bankiem. A pracownik może
    > spokojnie dalej obsługiwać innych klientów

    pickupa od referala nie odrózniasz. jak jest pickup sprzedawca bez gadania
    powinien zabrac i zniszczyc karte na oczach klienta - dostał takie polecenie
    od wlasciciela karty (banku) i powinien sie do niego zastosowac. inna sprawa
    ze aby uniknac awantur czesto takie karty sa zwracane klientom (albo
    zlodziejom, ktorzy weszli w ich posiadanie)

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 17. Data: 2009-03-01 01:44:13
    Temat: Re: co może pracownik sklepu?
    Od: "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl>

    Radzik <r...@r...pl> napisał(a):

    > Filip pisze:
    > > Nie blokuje, bo połączywszy zajmuje się innymi klientami zamiast bez
    > > sensu dyskutować.
    > widać, że nigdy nie pracowałeś w obsłudze klienta...
    Nie wiem, co masz na myśli - ale pracowałem dwa lata w sklepie, gdzie takie
    sytuacje zdarzały się przynajmniej raz w miesiącu...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 18. Data: 2009-03-03 20:53:56
    Temat: Re: co może pracownik sklepu?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2009 17:47:51 +0000 (UTC), Seba napisał(a):

    > pickupa od referala nie odrózniasz. jak jest pickup sprzedawca bez gadania
    > powinien zabrac i zniszczyc karte na oczach klienta - dostał takie polecenie
    > od wlasciciela karty (banku) i powinien sie do niego zastosowac. inna sprawa
    > ze aby uniknac awantur czesto takie karty sa zwracane klientom (albo
    > zlodziejom, ktorzy weszli w ich posiadanie)

    powinien drukować się kwit dla klienta że karta zatrzymana

    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt z kw1618 przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    Metro Ratusz http://foto.3mam.net/Galeria_1_sty/slides/foto_66.ph
    p


  • 19. Data: 2009-03-04 01:03:19
    Temat: Re: co może pracownik sklepu?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:20d80d6f-cbc1-4bb0-a3a4-f474fe002cf2@x38g2000yq
    j.googlegroups.com...
    On 27 Lut, 09:40, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > "P.H." <k...@g...w.sieci> writes:
    > > sklepikarz czy kasjer nie są pracownikami banku
    > > jaką mam gwarancję że nie wystawią karty na allegro
    >
    > Wlasnie dlatego zatrzymana karta powinna byc zniszczona w twojej
    > obecnosci.
    >
    Przy zatrzymaniu nalezy sie tego domagac.

    I zniszczoną kartą nie da się niby zapłacić na internecie??? Hahaha.


    --
    Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/


  • 20. Data: 2009-03-04 05:43:24
    Temat: Re: co może pracownik sklepu?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    news:gokk51
    >
    > I zniszczoną kartą nie da się niby zapłacić na internecie??? Hahaha.
    >

    Skoro raz zostala wydana dyspozycja zatrzymania, to chyba trudno oczekiwac,
    ze pozniej bank da autoryzacje na transakcje dokonana ta sama karta. IMHO
    komunikat bedzie taki sam.

    MK

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1