-
11. Data: 2009-02-28 12:11:07
Temat: Re: co może pracownik sklepu?
Od: Radzik <r...@r...pl>
Filip pisze:
> Widzisz, standardową reakcją klienta jest tekst: "to niemożliwe, ja od x
> lat mam tę kartę, zawsze spłacam itp, itd" Pracownik na kasie zazwyczaj
> po grzecznościowej próbie wyjaśnienia klientowi sytuacji łączy kleinta z
> centrum autoryzacyjnym, które łączy go z bankiem.
I blokuje kolejkę klientów, a przy okazji rzuca mięsem na sklep, który
nie umie obsłużyć jego karty...
-
12. Data: 2009-02-28 12:22:32
Temat: Re: co może pracownik sklepu?
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
Filip pisze:
> Widzisz, standardową reakcją klienta jest tekst: "to niemożliwe, ja od x
> lat mam tę kartę, zawsze spłacam itp, itd" Pracownik na kasie zazwyczaj
> po grzecznościowej próbie wyjaśnienia klientowi sytuacji łączy kleinta z
> centrum autoryzacyjnym, które łączy go z bankiem. A pracownik może
> spokojnie dalej obsługiwać innych klientów
A jak kasjerka nie ma telefonu przy kasie, albo ma tylko na wewnętrzne numery?
--
animka
-
13. Data: 2009-02-28 12:29:50
Temat: Re: co może pracownik sklepu?
Od: Karol Y <k...@o...pl>
>> "filip lach" <f...@g...pl> wrote in message
>>> "Klienta awanturującego się" łączy się z bankiem za pośrednictwem
>>> centrum autoryzacji. Zawsze działa...
>>
>> Ale w co dziala? Jesli bank wydal polecenie zatrzymania to sobie to z
>> nim wyjasniam, jesli nie wydal to strona jest akceptant i zadne
>> laczenie z bankiem nie pomoze.
>>
>> MK
>
> Widzisz, standardową reakcją klienta jest tekst: "to niemożliwe, ja od x
> lat mam tę kartę, zawsze spłacam itp, itd" Pracownik na kasie zazwyczaj
> po grzecznościowej próbie wyjaśnienia klientowi sytuacji łączy kleinta z
> centrum autoryzacyjnym, które łączy go z bankiem. A pracownik może
> spokojnie dalej obsługiwać innych klientów
No ale skoro tak jest, to po co mu ją zatrzymywać / niszczyć?
--
Mateusz Bogusz
-
14. Data: 2009-02-28 13:11:57
Temat: Re: co może pracownik sklepu?
Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>
Radzik pisze:
> Filip pisze:
>> Widzisz, standardową reakcją klienta jest tekst: "to niemożliwe, ja od
>> x lat mam tę kartę, zawsze spłacam itp, itd" Pracownik na kasie
>> zazwyczaj po grzecznościowej próbie wyjaśnienia klientowi sytuacji
>> łączy kleinta z centrum autoryzacyjnym, które łączy go z bankiem.
> I blokuje kolejkę klientów, a przy okazji rzuca mięsem na sklep, który
> nie umie obsłużyć jego karty...
Nie blokuje, bo połączywszy zajmuje się innymi klientami zamiast bez
sensu dyskutować.
-
15. Data: 2009-02-28 14:15:50
Temat: Re: co może pracownik sklepu?
Od: Radzik <r...@r...pl>
Filip pisze:
> Nie blokuje, bo połączywszy zajmuje się innymi klientami zamiast bez
> sensu dyskutować.
widać, że nigdy nie pracowałeś w obsłudze klienta...
-
16. Data: 2009-02-28 17:47:51
Temat: Re: co może pracownik sklepu?
Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>
Filip <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):
> Pracownik na kasie zazwyczaj
> po grzecznościowej próbie wyjaśnienia klientowi sytuacji łączy kleinta z
> centrum autoryzacyjnym, które łączy go z bankiem. A pracownik może
> spokojnie dalej obsługiwać innych klientów
pickupa od referala nie odrózniasz. jak jest pickup sprzedawca bez gadania
powinien zabrac i zniszczyc karte na oczach klienta - dostał takie polecenie
od wlasciciela karty (banku) i powinien sie do niego zastosowac. inna sprawa
ze aby uniknac awantur czesto takie karty sa zwracane klientom (albo
zlodziejom, ktorzy weszli w ich posiadanie)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
17. Data: 2009-03-01 01:44:13
Temat: Re: co może pracownik sklepu?
Od: "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl>
Radzik <r...@r...pl> napisał(a):
> Filip pisze:
> > Nie blokuje, bo połączywszy zajmuje się innymi klientami zamiast bez
> > sensu dyskutować.
> widać, że nigdy nie pracowałeś w obsłudze klienta...
Nie wiem, co masz na myśli - ale pracowałem dwa lata w sklepie, gdzie takie
sytuacje zdarzały się przynajmniej raz w miesiącu...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
18. Data: 2009-03-03 20:53:56
Temat: Re: co może pracownik sklepu?
Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
Dnia Sat, 28 Feb 2009 17:47:51 +0000 (UTC), Seba napisał(a):
> pickupa od referala nie odrózniasz. jak jest pickup sprzedawca bez gadania
> powinien zabrac i zniszczyc karte na oczach klienta - dostał takie polecenie
> od wlasciciela karty (banku) i powinien sie do niego zastosowac. inna sprawa
> ze aby uniknac awantur czesto takie karty sa zwracane klientom (albo
> zlodziejom, ktorzy weszli w ich posiadanie)
powinien drukować się kwit dla klienta że karta zatrzymana
--
Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Kontakt z kw1618 przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
Metro Ratusz http://foto.3mam.net/Galeria_1_sty/slides/foto_66.ph
p
-
19. Data: 2009-03-04 01:03:19
Temat: Re: co może pracownik sklepu?
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:20d80d6f-cbc1-4bb0-a3a4-f474fe002cf2@x38g2000yq
j.googlegroups.com...
On 27 Lut, 09:40, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
> "P.H." <k...@g...w.sieci> writes:
> > sklepikarz czy kasjer nie są pracownikami banku
> > jaką mam gwarancję że nie wystawią karty na allegro
>
> Wlasnie dlatego zatrzymana karta powinna byc zniszczona w twojej
> obecnosci.
>
Przy zatrzymaniu nalezy sie tego domagac.
I zniszczoną kartą nie da się niby zapłacić na internecie??? Hahaha.
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
20. Data: 2009-03-04 05:43:24
Temat: Re: co może pracownik sklepu?
Od: "MK" <m...@i...pl>
"Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
news:gokk51
>
> I zniszczoną kartą nie da się niby zapłacić na internecie??? Hahaha.
>
Skoro raz zostala wydana dyspozycja zatrzymania, to chyba trudno oczekiwac,
ze pozniej bank da autoryzacje na transakcje dokonana ta sama karta. IMHO
komunikat bedzie taki sam.
MK