  • 11. Data: 2008-04-09 16:37:36
    Temat: Re: $$$, czy Franek - co byście brali?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2008-04-08 22:59, Użytkownik Poldekk napisał:

    > Na razie sytuacja wygląda tak, że płacę o kilkaset złotych miesięcznie
    > wyższe raty, niż płaciłbym mając kredyt w walucie.

    Znowu patrzysz w przeszłość i zakładasz wyłącznie pozytywny dla ciebie
    scenariusz. Tak samo robili ci, którzy pół roku temu kupowali akcje na
    zasadzie "bo przecież dalej będzie rosnąć".

    Chciałeś rady to masz - gdybyś oczekiwał tylko potakiwania, to przecież byś
    tu nie napisał? :)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 12. Data: 2008-04-09 18:35:30
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    Sławomir Szyszło wrote:

> [...]
    > zasadzie "bo przecież dalej będzie rosnąć".
    >
    > Chciałeś rady to masz - gdybyś oczekiwał tylko potakiwania, to przecież

    Zgoda, ale jakie są argumenty za wzrostem dolara w stosunku do złotego w
    perspektywie - powiedzmy najbliższego roku? Osobiście nie widzę. Dla
    dolara generalnie raczej widzę ciemność, czyli spadek w przepaść - ?

  • 13. Data: 2008-04-10 06:40:17
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Poszperaj na foreksie.
    Prognozy na ten rok są jednoznaczne: spadek wartości dolara do franka.
    A o to przecież chodzi.
    Najlepiej mieć bank z bezpłatną opcją przewalutowania, wtedy jakby co tracisz tylko
    na spreadzie.
    Historycznie mozesz sobie porównać:
    http://stooq.pl/q/?s=usdpln&d=20080409&c=1y&t=c&a=lg
    &b=1&r=chfpln
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2008-04-10 20:38:43
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    666 wrote:
    > Poszperaj na foreksie.
    > Prognozy na ten rok są jednoznaczne: spadek wartości dolara do franka.
    > A o to przecież chodzi.

    Ok, to już mniej więcej znam. A może teraz jakieś argumenty za wzrostem
    dolara w stosunku do złotego w ciągu najbliższego roku, do dwóch? Jeden
    już był: dywidenda. Do końca mnie nie przekonał, ale wzbudził
    podejrzliwość przynajmniej.