  • Data: 2010-12-02 15:35:22
    Temat: czy przeprowadzka do polbanku to dobry pomysł?
    Od: Zyga <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zastanawiam się nad przenosinami do polbanku.

    Obecnie mam:
    EuroBank - założony ze względu na oprocentowanie, obecnie nie powala
    swoim 4,05%. Do tego mam tam kartę kredytową, ale z racji tego że jest
    płaska chcę zmienić na bank gdzie jest wypukła. Interfejs jest
    tragiczny, logowanie z tokenem gsm wkur.....iące na maksa.
    mBank - bardzo wygodny interfejs
    inteligo - nieużywane
    ING - nieużywane
    lokaty w OpenFinance (Noble) i GetinOnline

    Myślę o polbanku bo:
    5% bez belki to sporo, a gotówka zawsze pod ręką.
    słyszałem że mają fajne przeliczniki przy płatnościach kartą w walucie
    obcej.
    O tym że nie są w bfg tylko w greckim odpowiedniku wiem.

    Chcę założyć konto + karta kredytowa (musi być wypukła). Polecacie?
    Odradzacie? Ile to u nich kosztuje? Jaki jest interfejs, logowanie,
    autoryzacja w necie?

    Dzięki za rady
    Zyga