  • 11. Data: 2009-08-18 07:53:32
    Temat: Re: dbNet - visa electron
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 18-08-09 8:30, xbartx wrote:

    > Hmmm w takim razie albo trzeba coś odblokować albo zgłosić reklamację. Z
    > regulaminu kart płatniczych db:
    >
    > § 6 [zastosowanie karty]
    >
    > 1. Karta może być wykorzystywana w kraju i za granic1:
    > 1) w punktach handlowo-usługowych i kasach banków oznaczonych,
    > znakiem VISA Electron,
    > 2) w bankomatach oznaczonych znakiem VISA Electron lub PLUS.
    > 2. Karta może być używana do operacji dokonywanych przez Internet.

    Probowalem - nie dziala

  • 12. Data: 2009-08-18 07:53:41
    Od: Raff <r...@g...com>

    On 18 Sie, 08:30, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Hmmm w takim razie albo trzeba coś odblokować albo zgłosić reklamację. Z
    > regulaminu kart płatniczych db:
    >
    > § 6 [zastosowanie karty]

    Jest jeszcze w każdym banku (w tym i DB) taki punkt regulaminu o
    nazwie "niedasie" ;-)
    Tak samo "niedasie" zwiększyć dziennego limitu wypłat. 500 zł max.,
    więcej -> "niedasie".

  • 13. Data: 2009-08-18 08:03:26
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Raff wrote:

    > Jest jeszcze w każdym banku (w tym i DB) taki punkt regulaminu o
    > nazwie "niedasie" ;-)
    > Tak samo "niedasie" zwiększyć dziennego limitu wypłat. 500 zł max.,

    a to mnie zaintrygowales, bo mam dzienny limit ustawiony na 2kpln,
    a wyplaty w kwocie 600pln juz robilem, wiec moze "niedasie" jest
    tylko w niektorych oddzialach?

  • 14. Data: 2009-08-18 10:11:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 18 Aug 2009 09:53:32 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > Probowalem - nie dziala

    A próbowałeś reklamować?
    Jak ulał tu prasuje:
    "W teorii, różnica między teorią a praktyką nie istnieje. W praktyce
    owszem" :)

    Xenocide

  • 15. Data: 2009-08-18 10:28:04
    Od: Raff <r...@g...com>

    On 18 Sie, 12:11, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > A próbowałeś reklamować?
    > Jak ulał tu prasuje:
    > "W teorii, różnica między teorią a praktyką nie istnieje. W praktyce
    > owszem" :)

    :)
    Oprócz punktu regulaminu "niedasie" jest jeszcze nieśmiertelna
    odpowiedź konsultantów "ale system na to nie pozwala" ( i tego typu
    podobne kwestie wypowiadane na jednym wydechu przez biednego
    pracownika infolinii). Praktycznie - "system tak ma" i "niedasie". ;-)

  • 16. Data: 2009-08-18 10:59:25
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "grzechu73" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > Nie można. Info prosto z DB.

    Jaki profesjonalizm w tym banku???

    Ja dostałem właśnie taką odpowiedź:

    "Info Dbpbc <i...@d...com>

    Szanowny Panie

    W odpowiedzi na Pana zapytanie pragnę poinformować, iż płatność przez
    internet kartą Visa Electron, w przypadku konta dbNet jest jak
    najbardziej możliwa."

    gowno prawdaa, probowalem zaplacic za ulsugi allegro , nie autoryzowano
    transakcji

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 17. Data: 2009-08-18 11:45:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 18 Aug 2009 03:28:04 -0700, Raff napisał(a):

> [...]
    > kwestie wypowiadane na jednym wydechu przez biednego pracownika
    > infolinii). Praktycznie - "system tak ma" i "niedasie". ;-)

    No to testuj. Złóż oficjalną reklamację i powoła się na konkretny punkt
    regulaminu:

    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/content/pdf/regulami
    n_ve.htm.pdf

    paragraf 6

    Xenocide

  • 18. Data: 2009-08-18 11:52:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 18 Aug 2009 12:59:25 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

> [...]
    > najbardziej możliwa."
    >
    > gowno prawdaa, probowalem zaplacic za ulsugi allegro , nie autoryzowano

    Tak właśnie patrzę i może to jest trop:

    http://tinyurl.com/dbnet-ve
    http://preview.tinyurl.com/dbnet-ve

    Karta Visa Electron (wycofana z oferty od 6 sierpnia 2009)
    a teraz jest
    Karta VISA Electron EMV (mikroprocesor)

    Może ta nowa karta będzie działać poprawnie w internecie. Ma ktoś już
    taką?

    Xenocide

  • 19. Data: 2009-08-19 17:39:12
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 18 Sie, 13:52, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > taką?
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Witam,

    Nie wiem jak jest z elektronką dla klientów indywidualnych ale dla
    firm DB wprowadził od sierpnia Visę EMV z chipem , która działa w
    internecie.

    Pozdrawiam,
    Erazmus

  • 20. Data: 2009-08-19 20:13:46
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

> [...]
    > a teraz jest
    > Karta VISA Electron EMV (mikroprocesor)
    >
    > Może ta nowa karta będzie działać poprawnie w internecie. Ma ktoś

    zgadza sie, w necie dziala elektronek EMV z nowym binem