  • 21. Data: 2009-08-20 06:38:17
    Temat: Re: dbNet - visa electron
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 20:13:46 +0000, Seba napisał(a):

    > zgadza sie, w necie dziala elektronek EMV z nowym binem

    No i wszystko jasne :)

    PS Wydanie nowej w miejsce zastrzeżonej jest chyba bezpłatne o ile dobrze
    pamiętam.

    Xenocide

  • 22. Data: 2009-08-24 07:19:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 18.08.09 08:31, xbartx pisze:

    > Coś mi się kojarzy, że w jakimś banku już tak było, ale mogę się mylić.
    > Co do oferty dbnet to IMO jest to aktualnie najlepsza oferta konta BF
    > (bankomat free).

    Polemizowałbym.
    IMHO lepszy jest Citi Gold (więcej usługo dodanych).

    --
    Pete

  • 23. Data: 2009-08-24 10:19:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 24 Aug 2009 09:19:41 +0200, Pete napisał(a):

    > Polemizowałbym.
    > IMHO lepszy jest Citi Gold (więcej usługo dodanych).

    Porównujesz jedno z najdroższych* kont na rynku z jednym z najtańszych?

    * chyba, że posiada się dosyć znaczne zasoby finansowe

    Xenocide

  • 24. Data: 2009-08-24 18:41:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 24.08.09 12:19, xbartx pisze:

    > Porównujesz jedno z najdroższych* kont na rynku z jednym z najtańszych?

    No pacz pan, a ja nie płacę **

    > * chyba, że posiada się dosyć znaczne zasoby finansowe

    ** albo regularnie zasila konto pewną kwotą.

    --
    Pete

  • 25. Data: 2009-08-25 05:50:12
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Aug 24, 8:41 pm, Pete <n...@n...com> wrote:

    > No pacz pan, a ja nie płacę **
    >
    > ** albo regularnie zasila konto pewną kwotą.

    To, że akurat Ty nie płacisz, nie zmienia faktu, że jest to najdroższe
    konto w pl (95pln/m-c jeżeli nie spełnimy warunków zwolnienia) i
    porównywanie go z dbnet/alior/nordea kompletnie nie ma żadnego sensu.

    --
    xbartx

  • 26. Data: 2009-08-25 06:15:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 25.08.09 07:50, xbartx pisze:

    > To, że akurat Ty nie płacisz, nie zmienia faktu, że jest to najdroższe
    > konto w pl (95pln/m-c jeżeli nie spełnimy warunków zwolnienia) i
    > porównywanie go z dbnet/alior/nordea kompletnie nie ma żadnego sensu.

    Może na tej grupie są zainteresowani tym produktem?
    I, wbrew pozorom, wcale nie trzeba do tego kosmicznych zasobów.
    Do zwolnienia z opłat wystarczy wolne 12 tyś. które raz w miesiącu
    trzeba przelać na konto w Citi.

    Tylko tyle i aż tyle.

    --
    Pete

  • 27. Data: 2009-08-25 06:40:51
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 17 Sie, 20:21, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > na odwrocie cvv2 ma, ale jeszcze online nie probowalem placic.

    A co to jest "transakcja finansowa" zwalniajaca z oplaty za karte?
    Wyplata z bankomatu?

  • 28. Data: 2009-08-25 06:51:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 08:15:51 +0200, Pete napisał(a):

    > Może na tej grupie są zainteresowani tym produktem? (ciach)

    Może skończ już z tą reklamą?

    Xenocide

  • 29. Data: 2009-08-25 06:52:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 24 Aug 2009 23:40:51 -0700, k...@w...pl napisał(a):

    > A co to jest "transakcja finansowa" zwalniajaca z oplaty za karte?
    > Wyplata z bankomatu?

    Z tego co do tej pory udało się ustalić - tak, wypłata z bankomatu też
    się zalicza.

    Xenocide

  • 30. Data: 2009-08-25 07:06:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z tego co do tej pory udało się ustalić - tak, wypłata z bankomatu też
    > się zalicza.

    Bo przecież to jest transakcja finansowa ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS