  • Data: 2009-06-07 14:33:01
    Temat: informujęże "wiadomość o mojej śmierciokazała sie przedwczesna"
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    a mnie tam Inteligo podoba się bardziej niż 'nieinteligentna' część PKO BP

    1)konto osobiste bez prowizji za prowadzenie przy saldzie 100zł
    2)konto firmowe za 3,99 zł (w marmurkowym PKO BP 28zł)
    3)błyskawiczne przelewy do i z 'nieinteligentnej' części PKO BP
    4)wypłaty z bankomatów PKO BP z firmowego 0zł (jeśli przeleje na osobiste)
    5)znaczna część uzytkowników allegro korzysta właśnie z tego konta
    6)żadnych podwyżek opłat od kilku lat

    niestety, to co mnie wnerwia to
    brak możliwości założenia firmowego rachunku inteligo przez spółkę jawną