  • 11. Data: 2007-10-01 21:13:59
    Temat: Re: konta w rajach podatkowych - jak?
    Od: "nadawca" <l...@p...onet.pl>

    Nienienie.
    Są dwie opcje:
    - konto w Szwajcarii, Luksemburgu, Lichtensteinie, Wyspach Kanałowych itp. Wierz
    mi, koszt przelotu tam i spowrotem będzie niewielką częścią kosztu założenia i
    prowadzenia takiego konta, które Ci tam zaoferują (a innego Ci nie zaoferują, bo
    bardzo sobie cenią pełną przejrzystość w dokumentowaniu pochodzenia środków).
    - konto w hardkorowym raju podatkowym: możesz znaleźć pośredników, np. w
    Holandii, którzy otworzą Ci takie konto bez potrzeby podróżowania (za jedyne 200
    EUR extra, co jest tańsze niż przelot). Tylko czy NAPRAWDĘ chcesz mieć konto w
    Panamie? Lubisz swoje pieniążki? :-)