  • 11. Data: 2009-07-07 22:36:53
    Temat: Re: lokata 1-dniowa - GetinBank
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Valdi.Pavlack wrote:

    > I tu trafiasz w samo sedno :) Niejeden bank może się uczyć podejścia do
    > klienta jakie serwuje OF.

    a jakie jest to podejscie ? bo moje pierwsze wrazenie z kontaktu z OF
    jest takie ze po pierwsze chca zdobyc dane kontaktowe, a po czym wymusic
    zgode na wykorzystywanie tych danych do celow marketingowych

  • 12. Data: 2009-07-07 23:06:06
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 7 Lip, 22:18, "Lukasz W." <w...@i...pl> wrote:
    > wprowadzają ograniczenia jak za króla Ćwieczka. Widocznie tylko
    > Eurobankowi się opłaca. Zresztą trzeba pamiętać o ofercie OF a
    > właściwie NobleBanku - który jest w zasadzie tym samym co Getin.
    >
    > no wiesz ... :)
    > nie obrażaj Noble/OF - getinowska obsługa klienta telefonicznego lub
    > mailowego nie dorasta do pięt obsłudze w OF
    Nie przesadzajmy - widocznie mają nie za dużo klientów skoro ich stać
    na telefony za każdym razem kiedy kończy się jakaś lokata.

  • 13. Data: 2009-07-08 06:35:20
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarcinF" news:h30iq3$e0a$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > a jakie jest to podejscie ? bo moje pierwsze wrazenie z kontaktu z OF
    > jest takie ze po pierwsze chca zdobyc dane kontaktowe, a po czym wymusic
    > zgode na wykorzystywanie tych danych do celow marketingowych

    A ktoś ci nakazuje wyrażać zgodę na przetwarzanie danych do celów
    marketingowych?
    Podejście do klienta - w OF "od kopa" mogłem wydawać przez telefon
    dyspozycje (zamiana lokat, częściowy zwrot środków na rachunek itp.), które
    w innych bankach przerastały pracowników infolinii chociaż mieli możliwość
    zrobić to o co ich prosiłem. Po za tym zgłaszane błędy e-mailowo w moim
    przypadku kończyły się odpowiedzią e-mailową + telefonem z upewnieniem się,
    że wszystko działa tak jak działać powinno. Mi takie podejście się podoba.
    Tobie nie? To już nie mi to oceniać. A te cele marketingowe? - na przyszłość
    trzeba patrzyć co się zaznacza ;)

    Pozdrawiam i do miłego :)

  • 14. Data: 2009-07-08 06:35:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Clegan"
    n.googlegroups.com

    > Nie przesadzajmy - widocznie mają nie za dużo klientów skoro ich stać
    > na telefony za każdym razem kiedy kończy się jakaś lokata.

    To czego nie wydają na reklamę, wydają na telefony :)