eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - przelew z zagranicy, znowu jaja :(mBank - przelew z zagranicy, znowu jaja :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: jakub2000 <jakubola_usun@usun_wb.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - przelew z zagranicy, znowu jaja :(
    Date: Thu, 14 Jun 2007 16:55:40 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <f4rktp$9s0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cuo178.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1181832953 10112 83.19.70.178 (14 Jun 2007 14:55:53
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jun 2007 14:55:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:417918
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Mam następny problem z przelewem przychodzącym z zagranicy (z Holandii).
    Jak informuje mnie klient, dokonał przelewu 4 czerwca. Mineło 10 dni.
    Dzwonię do mBanku po informacje odnośnie stanu tego przelewu. Czy
    dostarł do nich i czeka na zaksięgowanie? Czy nie dotarł wogóle? Co robi
    konsultant mBanku? Proponuje napisanie reklamacji, która może być
    rozpatrzona do 30 dni.

    Czy prośba o informację w tym przypadku kwalifikuje się na reklamację?
    Sprawdzają tą sytuację już drugi dzień. Jestem ciekawy jak to wygląda w
    banku tradycyjnym. Czy również odesłaliby mnie z kwitkiem? Czy też
    sprawdzili by to szybciej i od razu podczas mojej jednej wizyty?

    Wstyd. Jeśli chodzi o obsługe przelewów przychodzących z zagranicy ten
    bank to syf.

    W taki sposób, mBank może jakikolwiek problem otoczyć reklamacją i
    śmiało powiedzieć klientowi "mam cię gdzieś" do 30 dni odpowiemy.

    Taka masakra będzie chyba trwać dopóki mBank nie zintegruje swoich
    systemów CRM i IVR z systemem od transakcji międzynarodowych. A może
    problem leży po stronie organizacji pracy?

    Mam ich powoli dosyć.

    Pozdrawiam,
    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1