eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] Reklamacja i "zaginiony" list[mbank] Reklamacja i "zaginiony" list
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "gryz0N@work" <g...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [mbank] Reklamacja i "zaginiony" list
    Date: Thu, 29 Jul 2004 13:56:10 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <ceaol5$e91$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: incredible.inkom.biz
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1091102181 14625 217.97.205.146 (29 Jul 2004 11:56:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Jul 2004 11:56:21 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-User: gryz0n
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:309878
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam wszystkich,

    Wypelnilem wniosek o zalozenie konta osobistego w mbanku gdzies w 2002r.
    Przysłali umowy, w tym jedna do podpisania i odeslania. Zadzwonila Pani i
    podala numery rachunkow. Umowy wtedy nie odeslalem. Minal rok i zapragnalem
    uzywac konta w mbanku. W miedzyczasie zmienil sie adres mojego zameldowania
    oraz numer i seria dowodu osobistego. Zadzwonilem, wyjasnilem sprawe,
    ustawilem sobie dostep do rachunkow, zamowilem hasla jednorazowe. Osoba z
    ktora rozmawialem poradzila abym ta niewyslana umowe podpisal i wyslal do
    nich wraz z wypelnionym formularzem zmiany danych (nr i seria dowodu
    osobistego, adres zameldowania, adres do korespondencji) oraz kserem 2X
    obecnego dowodu osobistego. Wysylalem te dokumenty pod koniec pazdziernika
    2003r. listem poleconym. Co jakis czas dzwonilem, dowiedziec sie czy juz
    wszystko doszlo, czy moge juz aktywnie uzywac konta. Po ktoryms z telefonow
    okazalo sie ze zadna korespondencja ode mnie nie doszla, nie maja jej w
    swojej ksiazce korespondencji. Twierdzili ze wyslalem na zly adres (wyslalem
    na adres podany na kopercie-zwrotce z mbanku) i korespondencja pewnie wroci
    do mnie poniewaz na ten adres nie mozna wysylac listow poleconych. Ale
    okazalo sie ze adres w ich systemie jest zmieniony, adres do korespondencji
    rowniez, natomiast nie maja mojego ksera dowodu osobistego ani podpisanej
    umowy, ktore byly w tym samym, jedynym liscie. Pech chcial, ze zawieruszyl
    sie dowod nadania. Odpuscilem wtedy. Niedawno przy gruntowych porzadkach
    odnazl sie dowod nadania. Napisalem reklamacje na Poczcie Polskiej, aby
    sprawdzić co z moja korespondencja. Wlasnie dostalem odpowiedz z Poczty
    Polskiej, że dnia 3 listopada pelnomocnik adresata odebral przesylke.
    W jaki sposob teraz reklamowac to w mbanku? Byly tam wszystkie dane osobowe,
    nie sa zobowiazani do nalezytej ich ochrony?
    Jak teraz postepowac?

    --
    Dziekuje i pozdrawiam
    Grzegorz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1