  • 21. Data: 2007-09-03 06:32:56
    Temat: Re: polbank - pytań kilka
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Wrz, 08:10, MM <m...@k...chip.pl> wrote:
    > I jeszcze jedna wada związana z certyfikatami:
    > można mieć tylko maks. 2 aktywne certyfikaty (a więc na 2
    > komputerach) . Czyli jeśli chcemy zrobić przelew z trzeciego komputera
    > to najpierw należy anulować jeden z certyfikatów i wygenerować nowy.
    >
    > MM

    No i brak obslugi pod Linuksem
    9nie zainstaluje sie certyfikatu).
    Ciekawe, czy korzxystajacy z Linuksa maja podobnie jak uzytkownicy
    Visty prawo do bezplatnych operacji zlecanych telefonicznie?

  • 22. Data: 2007-09-03 09:28:04
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Fri, 31 Aug 2007 23:34:26 +0200, Sigma napisał(a):

    > Zainstaluj najnowsza Javę Sun i wejdź do Panelu Sterowania w aplet Javy.
    > Zaznacz (w którejś tam opcji) na liście ten IE oraz jeszcze postaw
    > ptaszka w ostatniej pozycji na liście.

    Tak się zastanawiam - czy ja jakiś głupi jestem? Zawsze mi się wydawało, że
    obsługiwać komputer potrafię, przynajmniej nigdy nie miałem problemów z
    obsługą konta przez internet. A tu kolejny kwiatek:

    Otóż nie mogę podpisać przelewu - pojawia się certyfikat, wpisuję hasło
    (przy wydawaniu certyfiatu ustawiłem poziom bezpieczeństwa na HIGH),
    przekierowuje mnie na kolejną stronę na ktorej widzę błąd z wiadomością:
    Invalid sign for transaction.
    Zaraz się zdenerwuję i zacznę bluzgać na ten Polbank...

    pozdrawiam wszystkich

  • 23. Data: 2007-09-03 09:56:52
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MM"
> [...]
    > komputera
    > to najpierw należy anulować jeden z certyfikatów i wygenerować nowy.

    moze mi ktos wreszcie wytlumaczy co to za certyfikaty
    czy takie jak np w planet Fortisa?
    (narzędzia -> opcje internetowe -> zawartość -> certyfikaty)
    Jesli tak to jest zapamiętany w przeglądarce i mozna go
    wyeksportowac na jednym PC i zaimportowac na drugim.

    Jeśli to są dwa różne certyfikaty generowane na każdym komputerze
    od nowa to i tak sprawdz czy są zapamiętane w przeglądarce.
    *** blad ***

  • 24. Data: 2007-09-04 06:02:19
    Od: MM <m...@k...chip.pl>

> [...]
    > Jesli tak to jest zapamiętany w przeglądarce i mozna go
    > wyeksportowac na jednym PC i zaimportowac na drugim.

    Tak, ale klucz prywatny do tego certyfikatu jest generowany z opcją
    "nie do eksportu" stąd nie uda się go przenieść na inny komputer.
    Tylko anulowanie i wygenerowanie nowego pomoże.

    Mam inne pytanie. W moim oddziale Polbanku jest bankomat z funkcją
    wpłacania. Byłem już kilka razy w banku (poza godzinami jego pracy) i
    za każdym razem przy próbie wpłaty mam komunikat, że z przyczyn
    technicznych funkcja jest niedostępna. Czy to znaczy że wpłacać można
    tylko w godzinach pracy banku?

    Pozdrawiam
    MM

  • 25. Data: 2007-09-04 06:11:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Wrz, 08:02, MM <m...@k...chip.pl> wrote:

    > Czy to znaczy że wpłacać można
    > tylko w godzinach pracy banku?

    Przypomina mi sie zart o rosyjskiej maszynie do obierania ziemniakow -
    "Prosze wkladac wolniej bo ekipa nie nadaza" ;)

  • 26. Data: 2007-09-04 07:33:42
    Od: MM <m...@k...chip.pl>

    On 4 Wrz, 08:11, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > On 4 Wrz, 08:02, MM <m...@k...chip.pl> wrote:

    > Przypomina mi sie zart o rosyjskiej maszynie do obierania ziemniakow -
    > "Prosze wkladac wolniej bo ekipa nie nadaza" ;)

    Wbrew pozorom to wcale nie jest takie dziwne. Oddzial, z ktorego
    korzystam wygląda jak zwykłe biuro a nie bank, nie ma tam żadnej kasy.
    Wpłatomat na pewno działa, bo podczas zakładania konta widziałem jak
    ktoś z niego korzystał. Może więc ten wpłatomat działa zamiast
    kasjerki :)

    MM

  • 27. Data: 2007-09-04 17:00:19
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 03 Sep 2007 23:02:19 -0700, MM wrote:

> [...]
    > za każdym razem przy próbie wpłaty mam komunikat, że z przyczyn
    > technicznych funkcja jest niedostępna. Czy to znaczy że wpłacać można

    W mojej mieścinie można wpłacać w godzinach pracy bankomatu, czyli
    zazwyczaj 24h/dobę. Niestety czasami bywa, że funkcja wpłacania nie działa
    - zazwyczaj w okolicach weekendów.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 28. Data: 2007-09-07 10:22:59
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 03 Sep 2007 23:02:19 -0700, MM napisał(a):

> [...]
    > za każdym razem przy próbie wpłaty mam komunikat, że z przyczyn
    > technicznych funkcja jest niedostępna. Czy to znaczy że wpłacać można

    Z tego co mi wiadomo to nie można wpłacać w czasie trwania dziennego
    "przetwarzania" w systemie.

  • 29. Data: 2007-10-11 19:13:31
    Od: d...@g...com

    On 4 Wrz, 09:33, MM <m...@k...chip.pl> wrote:

> [...]
    > Wpłatomat na pewno działa, bo podczas zakładania konta widziałem jak
    > ktoś z niego korzystał. Może więc ten wpłatomat działa zamiast

    Widzę że krytykujesz wszystko co jest w Polbanku,
    nie rozumiem,
    nie podoba Ci się ten bank to poprostu go zmień i tyle