    From: Holden Caulfield <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: sklep mnie obrabował
    Date: Mon, 13 Jul 2009 08:21:36 +0200

    W sklepie sciagneli mi trzy razy kase z karty kredytowej, lacznie na kwote
    ok. 100 zl. Za kazdym razem sprzedawca mowil, ze "nie przeszlo" i
    przeciagal karte ponownie. Nic sie nie drukowalo, nie wpisywalem pinu, nic
    nie podpisywalem. Na koniec w innym terminalu wydrukowalo sie "brak
    srodkow" i zaplacilem inna karta.
    W historii konta pojawily sie jednak te trzy transakcje. Gdzie to teraz
    zglosic? Do sklepu? Do banku? Na policje? Oczywiscie zalezy mi na tym, zeby
    jak najszybciej anulowac te operacje.