  • 51. Data: 2009-07-12 15:28:12
    Temat: Re: wypłacanie z mBanku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Kois wrote:

    > A jak się ma pełnomocnika do konta i on wypłaca (albo wpłaca)?

    Pełnomocnik działa w imieniu właściciela i nie są to jego pieniądze.
    Ważne, żeby w żadnym momencie "niematerialna" gotówka nie wylądowała na
    jego koncie.
    Tak długo jak długo działa jako pełnomocnik nie ma z tym problemu.

    Zrobiłem tak z kontem moich rodziców.
    Z jednej strony mam pełnomocnitwo do konta, z drugiej strony mam
    notarialne pełnomocnictwo od nich do reprezentowania ich "w sprawach
    wszelakich" i da się z tym załatwić wszystko wszędzie, a czasmi nawet
    lepiej, bo przez telefon też działa :)

  • 52. Data: 2009-07-12 15:29:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ffiona wrote:

    > Myślisz? Może i masz rację. Ale jak weszłam do banku od razu podeszła do
    > mnie kierowniczka i powiedziała:
    > - Dzwoniliśmy do pani w sprawie kompasu finansowego.
    > Ja jej nigdy na oczy nie widziałam, więc skąd ona wiedziała, kim ja jestem?

    Co za problem zapamiętać ludzi przy okazji załatwiania jakieś tam
    sprawy. Pamięta się twarze i już.

  • 53. Data: 2009-07-12 15:30:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zgred wrote:

    > BUHAHAHHAHAHAHA !!!
    > ŁAAAAA!!!
    > OJOJOJOJ!!!!

    A ty co. Naczytałeś się jakiś bzdur w brukowcach?

  • 54. Data: 2009-07-12 15:35:37
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > Co za problem zapamiętać ludzi przy okazji załatwiania jakieś tam sprawy.
    > Pamięta się twarze i już.

    Ale ja jej twarzy nie znałam. Byłam w tym banku wcześniej tylko raz, jak
    zakładałam KO. Obsługiwał mnie pracownik, a nie kierowniczka. Poza tym,
    skoro zapamiętała twarz (może z kamery?), to skąd wiedziała, kim jestem? Bo
    nie dzwoni się do twarzy w sprawie kompasu, ale do konkretnej osoby z
    konkretnym nazwiskiem i konkretnym kontem. Myślisz, że od razu z twarzą
    skojarzyła moje konto? Ciekawe, ciekawe.
    Pozdr.
    A.

  • 55. Data: 2009-07-12 16:18:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

> [...]
    > na jego koncie.
    > Tak długo jak długo działa jako pełnomocnik nie ma z tym problemu.

    I pelnomocnik moze trzymac pieniadze pelnomocnictwodawcy na swoim
    biurku, ale na swoim koncie juz nie?

    No i nadal nie mam odpowiedzi, co z kontami wspolnymi.

    MJ

  • 56. Data: 2009-07-12 18:46:37
    Od: Czarek <...@...pl>

    witek wrote:
    > Nie. To jest depozyt nieprawidłowy i należy się od tego 2% podatku dla
    > US. Oddzielna kwestia jak się o tym US dowie.
    > Lepiej niech ci da gotówkę, a ty ją sam sobie wpłać na konto.

    Tak, tak... a podatek od nieujawnionych dochodów to ciut wyższy jest niż
    te 2% za pierwszą opcję. ;)

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 57. Data: 2009-07-12 20:58:41
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    ffiona napisał(a) w wiadomości: ...

    >A ja tak nieśmiało w sprawie tej tajemnicy bankowej. Ja nie wiedziałam, że
    >US inwigiluje nasze konta, a z Waszych wypowiedzi wygląda, że tak jest.
    >Wprawdzie sama sobie przelałam z pekao sa do kb 150 tys., ale nikt się nie
    >czepiał,

    To przelej teraz z powrotem... Zwłaszcza w oddziale KB w którym nie zakładałaś
    rachunku. :)

    Arek

  • 58. Data: 2009-07-13 07:18:42
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Zibby <z...@o...pl> napisała:

    >a jak już się nazbiera dużo pieniedzy w mBanku, to jak wypłacić? :)
    >niestety nie mam konta w innym banku, a zakładać specjalnie to chyba
    >nie ma sensu

    Możesz za 9,50 PLN prowizji wypłacić w oddziale jakiegoś banku, który
    obsługuje wypłaty gotówkowe z kart płatniczych.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 59. Data: 2009-07-14 15:36:36
    Temat: Re: wypłacanie z mBanku - Terminal POS czy jakoś tak - ja korzystałem z PEKAO SA
    Od: "Jacenty" <j...@o...eu>

    > a jak już się nazbiera dużo pieniedzy w mBanku, to jak wypłacić? :)
    > niestety nie mam konta w innym banku, a zakładać specjalnie to chyba
    > nie ma sensu

    To jest ciekawe zagadnienie, bo taką usługę tylko tam znalazlem a i tak co
    drugi raz, jak jest jakaś nowa pani to robi duże oczy i nie wie o czym mówie
    :)
    Wtedy wskazuje jej, gdzie stoi terminal, pani bierze kartę, podpis i do kasy
    :)

    W innych bankach też sie dziwili i nie wiedzieli jak mi pomóc, a kiedyś ktoś
    w mlince pwoiedział mi że to standardowa usługa.

    Powodzenia.

  • 60. Data: 2009-07-14 17:26:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > a jak już się nazbiera dużo pieniedzy w mBanku, to jak wypłacić? :)
    > niestety nie mam konta w innym banku, a zakładać specjalnie to chyba
    > nie ma sensu

    Ile to jest dużo?
    Możesz zwiększyć sobie limit wypłat, wypłacić i spowrotem go zmniejszyć
    (dla bezpieczeństwa)
    Maksymalny limit dzienny dla wypłat w bankomatach to 30 tys. zł
    ustawiasz go sam w serwisie tranaskcyjnym.
    Jeśli dodać do tego zmianę daty o północy, to o odpowiedniej porze
    'jednorazowo' wypłacisz do 60tys.

    Więcej to już tylko w innym banku wyposażonym w POSy,
    ale tu już może być potrzebne awizowanie wypłaty takiej kwoty.
    (nie wiem czy to realne jeśli nie będziesz klientem tego banku)