    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: żenada w Polbanku!
    Date: Tue, 04 Jan 2011 22:12:30 +0100

    pofatygowałem się dzisiaj do placówki, aby zmienić tylko typ konta z
    mistrzowskiego na jakieś bezpłatne, czynność wydaje się dość prosta, ale
    nie w Polbanku (w Multibanku zajęło mi to kiedyś kilka minut)

    1. pominę kwestie związane z tym, że pracownica silnie mnie namawiała,
    abym z konta mistrzowskiego nie rezygnował, decyzji nie zmieniłem, nie
    miała żadnych argumentów; w każdym razie wydawało mi się (całkowicie
    błędnie), że kobieta coś przeklika w systemie, podpiszę i będę miał ten
    sam numer konta, ale z inną taryfą...oczywiście nie, bo

    2. NIE MOŻNA zmienić typu rachunku, trzeba zamknąć jeden i otworzyć
    drugi, numer konta rzecz jasna się zmienia

    3. aby zamknąć konto mistrzowskie trzeba oddać lub zastrzec kartę
    debetową, nie miałem jej więc konieczna była opcja druga

    4. kobieta w placówce nie mogła ww. zastrzec tylko wykręciła numer na
    infolinię i oddała mi słuchawkę; ona klikała a ja ładne 10 min. czekałem
    na połączenie

    5. odezwał się gość i powiedziałem mu, że jestem w placówce, chcę
    zmienić konto i dlatego karta musi zostać zastrzeżona; oczywiście nie
    chciał jej zastrzec, bo można to zrobić tylko w wypadku zagubienia lub
    kradzieży

    6. oddałem słuchawkę kobiecie a ta przez kilka minut ostro kłóciła się z
    pracownikiem infolinii, nic nie załatwiła ;-/ co za komedia!

    7. zadzwoniła do kogoś innego, niby wewn. ale też długo czekała,
    słuchaliśmy melodyjek itp...ten gość również nie chciał karty zastrzec
    ani pomóc

    8. no to zadzwoniliśmy jeszcze raz na infolinię, tym razem (nie wdając
    się w szczegóły) powiedziałem, że kartę zgubiłem i sprawa została załatwiona

    żałuję, że otworzyłem to drugie konto, mogłem wszystkie pozamykać i
    zostawić tylko kk

    --
    pozdrawiam
    RobertS