  • 11. Data: 2004-08-04 13:53:03
    Temat: Re: A burdel w tym mBanku mają, panie Dzieju, burdel...
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Na Swaroga i Daćboga! Azaliż byłoby to możliwe??

    To jeszcze na koniec zdradzę jedną tajemnicę.
    Tym łatwiej mi to przyjdzie, że nie jest to moja tajemnica.
    Niejaki Kamil P. ma piękną żonę.
    Kto wie, czy nie jest to najpiękniesza, najbardziej eteryczna,... żona
    czytelnika p.b.b.
    Oczywiście wyłączając moją żonę ;-)
    No to teraz spokojnie mogę się przełączyć w tryb off-line.

    Na zawsze wasz
    Sztefan

  • 12. Data: 2004-08-04 14:04:54
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Bi sie obudziles? ;)

    Całkiem możliwe. Chociaż nie próbowałem jeszcze.
    Byłbyś może chętny? ;-)

  • 13. Data: 2004-08-04 14:12:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Całkiem możliwe. Chociaż nie próbowałem jeszcze.
    > Byłbyś może chętny? ;-)

    mialo byc "bo sie obudziles" ;) a nie "bi"
    Co do checi - ja nie, ja tradycyjny jestem.
    A akurat ci, ktorych znam, sa w stalych zwiazkach, wiec oni raczej tez
    odpadaja. Przykro mi...
    Zawsze jednak w sieci mozesz poszukac, hihihi.
    Taaak - a zaczelo sie od mBanku....
    http://www.PRnews.pl

  • 14. Data: 2004-08-04 15:17:49
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    napisał w wiadomości news:ceqqtr$cjm$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Taaak - a zaczelo sie od mBanku....
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:

    Jasne tak se tlumasz, tradycyjne pozycje.

  • 15. Data: 2004-08-04 15:25:20
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek"napisał:

    > Taka historia _prawdziwa_ oparta na faktach _autentycznych_:

    Co sie palilo w tamtych czasach aby osiagnac taki stan ? ;)

    Pawel

  • 16. Data: 2004-08-04 15:27:01
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:ceqqtr$cjm$1@news.onet.pl...
    > Taaak - a zaczelo sie od mBanku....

    Zaczelo sie od burdelu :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 17. Data: 2004-08-04 15:41:27
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > odpadaja. Przykro mi...
    > Zawsze jednak w sieci mozesz poszukac, hihihi.

    :-)
    Ty uważaj Amra z tymi przepalcowaniami, bo jak się znajdzie siakiś wielbiciel
    Freuda, to już Cię odpowiednio podsumuje, mimo Twoich solennych zaprzeczeń :-)

    Jacek

  • 18. Data: 2004-08-04 15:46:34
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Co sie palilo w tamtych czasach aby osiagnac taki stan ? ;)

    Wyłącznie Dukaty (takie bodajże bułgarskie papierosy).
    A piło się piwo Barbakan, popularnie zwane Barbapapą.
    Reszta to kwestia wyobraźni :-)

    Jacek

  • 19. Data: 2004-08-04 16:06:53
    Od: "Peterka" <p...@o...pl>

    > Witam.
    > Burdel w tym mBanku, panie Dzieju, burdel...
    > Pozdrawiam
    > Kamil Paszkiewicz

    A moze tam tez zdarzaja sie programisci co to burdel robia a pozniej trzeba po
    nich sprzatac...
    :)
    MSPANC
    pozdrowienia,
    Peterka

  • 20. Data: 2004-08-04 19:56:10
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia 4 Aug 2004 15:53:03 +0200, Jacek napisał(a):

    > Niejaki Kamil P. ma piękną żonę.
    > Kto wie, czy nie jest to najpiękniesza, najbardziej eteryczna,... żona
    > czytelnika p.b.b.
    Hm... Nie zaprzeczę :-)))
    > Oczywiście wyłączając moją żonę ;-)
    Hm... Zaprzeczę :-)))
    > No to teraz spokojnie mogę się przełączyć w tryb off-line.

    Jakoż i ja. Trzeba zrobić EOT, bo zaraz nas zaczną plonkować, wyzywać od
    trolli czy niedajboże Expertów :-)

    Czołem!

    Kamil Paszkiewicz