eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - ku przestrodzeAlior - ku przestrodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Alior - ku przestrodze
    Date: Thu, 23 Sep 2010 01:07:08 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <i7e27b$nk4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089079139044.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1285196843 24196 89.79.139.44 (22 Sep 2010 23:07:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Sep 2010 23:07:23 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: macka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:536678
    [ ukryj nagłówki ]

    Nawet nie chce mi sie komentowac ponizszego, moze kogos to uratuje przed
    klopotami, bo nie zdecyduje sie na karte Aliora po lekturze odpowiedzi
    banku.

    Krakow, dnia 16.09.2010r.



    Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na Pana reklamacjç, doczaca transakcji na kwote XXX PLN
    dokonanych karta MasterCard Silver nr 5294XXXXXXXX3639 w dniach O7.04.2010r.
    prosimy o przyjecie nastepujacych wyjasnien.
    Po otrzymaniu Pana zgloszenia do akceptanta transakcji wyslalimy reklamacje
    w/w kwoty. Nasza reklamacja zostala jednak odrzucona.
    Z uwagi na to, ze w trakcie postepowania reklamacyjnego nie odzyskalismy
    reklamowanych srodków informujemy, iz niestety nie mozemy dokonac zwrotu
    przedmiotowych srodkow na Pana rachunek. Podkreslany równiez, ze przysluguje
    Panu prawo do odwolania sie od w/w decyzji kontaktujac sie z infolinia
    Naszego Banku.
    Mamy nadzieje, iz powyzsze wyjasnienia beda dla Pana wystarczajace.
    Laczymy wyrazy szacunku,

    Podoba mi sie ten szcunek do "Naszego Banku", szkoda tylko, ze klienta maja
    w glebokim powazaniu. Na szczescie sa szczerzy wiec UOKiK bedzie mogl sie
    popisac w obronie konsumentow :).

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1