eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - ku przestrodzeRe: Alior - ku przestrodze
  • Data: 2010-09-23 11:09:39
    Temat: Re: Alior - ku przestrodze
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:6136e736-e285-4457-aa46-109371e3d602@g18g2000vb
    n.googlegroups.com...
    > On 23 Wrz, 09:23, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    >>
    >> Jaki powod reklamacji? Jaki rodzaj transakcji? Bez tego trudno sie
    >> odniesc
    >> do konkrentej sprawy.- Ukryj cytowany tekst -
    >>
    >
    > A jakie to ma znaczenie? Alior uzaleznia zwrot kasy od zwrotu Aliorowi
    > przez akceptanta. Alior nie stwierdza, ze reklamacja jest niezasadna,
    > tylko ze kasy nie odda, bo nie dostal zwrotu od akceptanta.
    >
    > Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
    > PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
    > nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
    > anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
    > Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).

    Jezeli masz potwierdzenie, ze transakcja zostala anulowana to jest to jakis
    dokument i na jego podstawie mozesz napisac dalej do banku. Powolaj sie na
    swoj dokument swiadczacy o anulowaniu transakcji i napisz, ze w razie
    niepomyslnego rozpatrzenia sprawy, kierujesz ja do arbitra bankowego. Czesto
    to dziala, bo banki wola uniknac sprawy u arbitra, jezeli nie sa w 100%
    pewne swego, a okolicznosci przemawiaja na rzecz klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1