eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - ku przestrodzeRe: Alior - ku przestrodze
  • Data: 2010-09-23 08:32:11
    Temat: Re: Alior - ku przestrodze
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 23 Wrz, 09:23, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > Jaki powod reklamacji? Jaki rodzaj transakcji? Bez tego trudno sie odniesc
    > do konkrentej sprawy.- Ukryj cytowany tekst -
    >

    A jakie to ma znaczenie? Alior uzaleznia zwrot kasy od zwrotu Aliorowi
    przez akceptanta. Alior nie stwierdza, ze reklamacja jest niezasadna,
    tylko ze kasy nie odda, bo nie dostal zwrotu od akceptanta.

    Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
    PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
    nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
    anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
    Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).
    Jak mialem analogiczny przypadek z karta Citi to wystarczyl jeden
    telefon i po 2 czy 3 dniach nastapil zwrot. Nie wiem czy Citi dostalo
    zwrot od akceptanta czy nie. Mnie poinformowano tylko o tym, ze bank
    uznal reklamacje. No, ale za wyzsza kulture Aliora trzeba zaplacic :).

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1