  • 11. Data: 2008-12-16 15:32:46
    Temat: Re: Alior - po miesiacu od wniosku o KK
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0f96140d-4a75-4571-83d1-fe217ea3f3f2@s9g2000prm
    .googlegroups.com...

    Tak przy okazji jakie kursy walut stosuje alior oraz gdzie można je na
    ich stronie znaleźć i dlaczego tak trudno ?

    Alior nie publikuje kursów na stronie. Zresztą co by ci to dało? Zajrzysz
    kilka dni później i data tabeli będzie ta sama a kurs nie taki sam. :-)

    Ja tam czekam niecierpliwie na aliorowe biuro maklerskie (które początkowo
    podobno miało zacząć funkcjonować już od 10 grudnia), szczególnie że od razu
    mają być pochodne. Tam to dopiero mogą być przeboje...

    marekz

  • 12. Data: 2008-12-16 15:37:12
    Od: k...@o...pl

    On 16 Gru, 16:32, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Alior nie publikuje kursów na stronie. Zresztą co by ci to dało? Zajrzysz
    > kilka dni później i data tabeli będzie ta sama a kurs nie taki sam. :-)
    heh :)
    Interesuje mnie jak wygląda porównaniu rozliczeń kartą transakcji
    wykonanych za granica w porównaniu do innych banków, ktoś testował
    już?

  • 13. Data: 2008-12-16 15:52:56
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wemif <w...@a...pl> wrote:
    > (czyli: 3 wyciągi z przenoszonych kart, PIT za zeszly rok,
    > zaświadczenia o niezaleganiu z ZUS i US, wyciąg z KPiR
    > - to i tak jest dużo, ale już niech im będzie) mam przynieść
    > im jeszcze potwierdzenie z banku, z którego przenoszę kartę,
    > że ją spłacam regularnie - bo nie widać tej karty w BIK).
    > Tak jakby takiej informacji nie mogli wyczytać z wyciągów,
    > które im zostawiłem. TRAGEDIA!

    To nie wszystko, zapomniałem jeszcze o jednym. Dzisiaj pani
    'bankierka' poinformowała mnie, że potrzebna jest jeszcze
    zgoda żony.

    Co jeszcze wymyślą?

    a.

  • 14. Data: 2008-12-16 16:25:40
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Co jeszcze wymyślą?

    Badania lekarskie?

    marekz

  • 15. Data: 2008-12-16 20:53:29
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gi87bg$uh5$1@jaszczomp.tahoe.pl, *Wemif* wrote:
> [...]
    > że ją spłacam regularnie - bo nie widać tej karty w BIK).
    > Tak jakby takiej informacji nie mogli wyczytać z wyciągów,

    U mnie jutro rocznica ;-)
    Bedzie miesiac.
    W oddziale byłem dwa razy.
    Pani bankierka zadzwonila w ostatni piatek z przeprosinami ze to tyle trwa.
    I ze glupio jej sie tlumaczyc.
    Wczesniej po tygodniu i po dwoch ja pytalem co sie dzieje, pozniej
    spasowalem bo juz mi sie przestalo chciec.
    I chyba wczoraj zaczela wklepywac wniosek do systemu, bo mialem pozniej 3
    telefony - a to ze jak kserowala wyciagi to nie skserowala ostatniego i czy
    moglbym go doslac. Sama zaproponowala ze skan wystarczy. Jako ze miesiac
    minal to mialem kolejne wiec je tez dostalem.
    Pozniej telefon ze nie ma na wyciagach nr konta karty w Mille, zalogowalem
    sie do systemu i przedyktowalem.
    Potem jeszcze telefon ze w pracy nie chca potwierdzic moich zarobkow i ze
    musze do dzialu kadr wyslac maila ze zgoda.
    Zalatwilem, zobaczymy co dalej.
    Pani za to mowila ze wypelnia wniosek o przeniesienie ze zsumowanie dwoch
    kart do 30k wlacznie. Wiec zobaczymy jak to bedzie.
    Pozniej jeszcze trza pewnie bedzie reklamacje pisac na odpalenie przelewow z
    KK za 0zl, w koncu wniosek im podpisalem 17.11.
    Wiec chyba jak Olgierd sie łapie.
    Ciekawe czy do konca roku jakas odpowiedz na przeniesienie tej karty
    otrzymam...
    Tak naprawde to juz sobie na to przenoszenie patrze z przymruzeniem oka :-)
    Zbytnio mi nie zalezy... Ot popatrze jak sie musza tlumaczyc i im nie
    idzie...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 16. Data: 2008-12-16 23:04:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 16 Dec 2008 12:36:00 +0000, Wemif napisał(a):

    > Powoli mija miesiąc od złożenia przeze mnie wniosku o KK (...)

    Coś mi się wydaje, że dostali prikaz aby jak najmniej wydać tych kk z
    darmowymi przelewami ;) albo może tak jak napisał MarekZ nie mają za dużo
    depozytów, bo to chyba mało logiczne aby takie cyrki odstawiać przy
    przenoszeniu karty, czyli de facto przejmowaniu klienta innego banku.
    (Taki Rajfi albo Mille przywitałby z otwartymi rękami)

    Xenocide

  • 17. Data: 2008-12-17 07:37:11
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 16 Dec 2008 07:19:32 -0800, kl1 napisał(a):

    > znaczy, nawiązując do innego postu, bez autoryzacji? Zawsze?

    Nie, nie zawsze, ale faktycznie -- chętnie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 18. Data: 2008-12-17 08:02:50
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w

    > Co jeszcze wymyślą?

    Zgoda rodzicow. :)

  • 19. Data: 2008-12-17 09:08:31
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    darnok pisze:

    > Pozniej jeszcze trza pewnie bedzie reklamacje pisac na odpalenie
    > przelewow z KK za 0zl, w koncu wniosek im podpisalem 17.11.
    > Wiec chyba jak Olgierd sie łapie.

    Wiesz.... "Taryfa nie jest równoznaczna z ofertą Banku. Istnienie
    określonej pozycji w Taryfie nie zobowiązuje Banku do sprzedaży
    produktu/usługi, której dotyczy." To z aliorowej TOiP. :-)

  • 20. Data: 2008-12-17 09:42:48
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > napisz im, że bank w którym miałeś kartę nie wystawia takich zaświadczeń
    > oraz że wszystkie dane (spłata, obroty itp...) są wyszczególnione na
    > dostarczonych zestawieniach transakcji ;-)

    Już wiem, że chcą coś co się nazywa "Opinia bankowa o współpracy".
    Co ciekawe 'przenoszę' dwie karty - miała być najpierw suma limitów
    plus 30%, teraz już wychodzi, że będzie poniżej sumy limitów (tak
    wychodzi z PIT i innych ich obliczeń). Stosunek limitów przenoszonych
    kart to 1:5. 'Opinie' chcą z tego banku, gdzie mam dotychczas
    pięciokrotnie niższy limit. Czy oni nie zwariowali?!?

    Gdybym przenosił jedną kartę (tę z wyższym limitem) to by pewnie
    takiego oswiadczenia nie chcieli.

    W ogóle przenoszenie kart w momencie gdy trzeba i tak przynosić wszystkie
    inne zaświadczenia to co to za przenoszenie? Przecież to się niczym nie
    różni od wyrabiania nowej karty!

    a.