  • 21. Data: 2009-08-21 20:24:46
    Temat: Re: Alior - przenoszenie KK - cd.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h6kful$6p6$...@i...gazeta.pl

    > "Krzysztof Krawczyk" f...@a...goo
    glegroups.com

    > : kartę z takim a takim limitem. A tak to zabawa w kotka i myszkę. Dziś
    > : coś źle skreślone, jutro pieczątka kadrówki przybita o centymetr za
    > : daleko. Trzeba poprawić.

    > Nie uprzedzajmy faktów. ;)

    Nie pieczątka była źle postawiona, ale zawiesił się system...
    Bankierka zadawała mi stale te same pytania, więc zauważyłem,
    że marnuje czas, z czym nie zgodziła się. Wreszcie po którymśtam
    powtórzeniu tych samych pytań wyjawiła, że czeka na uruchomienie
    się programu... Od tej pory już nie pytała, ale czas nie stanął
    w miejscu...

    Kolejna wizyta trwała chyba krócej niż pół godziny, lecz także
    zakończyła się fiaskiem -- komputery odmówiły posłuszeństwa...

    I tak wygląda na razie :) Alior i jego kredytowa karta samochodowa...

    Na szczęście nie odmówił posłuszeństwa dwudziestowieczny kalkulator
    elektroniczny i bankierka mogła spokojnie pomnożyć 8000 przez 5%...
    Wyszło jej 400... Cóż za wysokość kultury bankowej... ;)

    -=-

    Kiedyś pracowniczka Peweksu odejmowała od 95 od 90...
    Też skorzystała z pomocy kalkulatora...

    -=-

    Natomiast Mille dał kartę, ale trudno zgadnąć, czy będzie z niej
    jakiś pożytek, bo ROR niekoniecznie będzie za free, ja z płatnego
    RORu nie chcę korzystać a karta kredytowa Mille nie chce żyć bez RORu...

    Na szczęście moc jest z Grecją, więc w razie czego wycofam swoje
    kieszonkowe z Mille i wleję je do mocnego lub nawet do 3 mocnych...

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2009-08-21 20:36:07
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    napisał w wiadomości news:h6mvqj$9uh$1@inews.gazeta.pl...

    > Natomiast Mille dał kartę, ale trudno zgadnąć, czy będzie z niej
    > jakiś pożytek, bo ROR niekoniecznie będzie za free, ja z płatnego
    > RORu nie chcę korzystać a karta kredytowa Mille nie chce żyć bez RORu...

    To trzeba ją odpiąć od roru.

  • 23. Data: 2009-08-21 20:38:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" h6n0bp$m28$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > To trzeba ją odpiąć od roru.

    Zamieniam się w słuch... E... W czyt?...
    Albo inaczej:
    Jaśniej, proszę... Jak ją odpiąć od RORu?

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2009-08-21 20:46:17
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    napisał w wiadomości news:h6n0l4$e9q$1@inews.gazeta.pl...

    > Zamieniam się w słuch... E... W czyt?...
    > Albo inaczej:
    > Jaśniej, proszę... Jak ją odpiąć od RORu?

    Iść do oddziału i powiedzieć, że się to chce zrobić.

    Albo ci odepną tę co jest albo wydadzą nową zamykając obecną (mogą forsować
    tę drugą wersję, bo oddział jest zainteresowany ilością wydawanych kart -
    nie ma powodu im utrudniać).

  • 25. Data: 2009-08-21 20:50:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <b...@a...pl> wrote in message

> [...]
    > forsować tę drugą wersję, bo oddział jest zainteresowany ilością
    > wydawanych kart - nie ma powodu im utrudniać).

    IMHO wystarczy zlozyc wypowiedzenie umowy o prowadzenie rachunku. Przy
    zamykaniu rachuku powinni utworzyc automatycznie rachunek techniczny do
    splaty karty. Zamkniecie i otwarcie nowej jest oplacalne gdy daja obnizone
    oprocentowanie :).

    MK

  • 26. Data: 2009-08-21 20:52:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" h6n0us$mo3$...@s...cyf-kr.edu.pl

> [...]

    drugą wersję, bo oddział jest zainteresowany
    > ilością wydawanych kart - nie ma powodu im utrudniać).

    Byłem dziś i nie wspomniano tam o takiej możliwości.
    Też tak myślę, że bankowi powinno zależeć na liczbie
    wydanych kart i na liczbie zadowolonych klientów...

    Bez RORu nie będę też licytował. Być może zostawię tam
    roczną lokatę ze stycznia... Ta karta to jeszcze dziewica... ;)
    Co gorsza -- nie widać jej w necie, więc albo ja sam...
    Zaktywuję w bankomacie, a wolałbym jej do bankomatu nie
    wkładać, albo zaczekam do poniedziałku...

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2009-08-21 20:56:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    napisał w wiadomości news:h6n1ee$ilb$1@inews.gazeta.pl...

    > Byłem dziś i nie wspomniano tam o takiej możliwości.
    > Też tak myślę, że bankowi powinno zależeć na liczbie
    > wydanych kart i na liczbie zadowolonych klientów...

    Taka mozliwość jednak istnieje.

    > Co gorsza -- nie widać jej w necie, więc albo ja sam...
    > Zaktywuję w bankomacie, a wolałbym jej do bankomatu nie
    > wkładać, albo zaczekam do poniedziałku...

    Widać, widać. Aktywować można przez net. W menu karty masz submenu aktywacja
    i ona tam jest.

  • 28. Data: 2009-08-21 21:00:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" h6n1ip$ni6$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Taka mozliwość jednak istnieje.

    To dobrze, albo raczej -- obyś miał rację.

    System mówi, że nie mam kart.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2009-08-21 21:00:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" h6n1b9$7bj$...@n...wp.pl

> [...]
    rachuku powinni utworzyc automatycznie rachunek
    > techniczny do splaty karty. Zamkniecie i otwarcie nowej jest oplacalne gdy daja

    Na co mi ich oprocentowanie -- zamierzam spłacać w terminie.
    Czy karta po czymś takim byłaby widoczna w systemie?

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Próba zapłacenia kartą zakończyła się oczywiście fiaskiem.

    Brak Autoryzacji

    Wystąpił problem z autoryzacją - podany typ,
    numer karty, data jej ważności lub kod CVC2/CVV2 są niewłaściwe.
    Prosimy jeszcze raz uważnie wypełnić pola formularza,
    zgodnie z danymi zawartymi na karcie.

    Transakcja nie została zawarta.

    Powrót do formularza

  • 30. Data: 2009-08-21 21:01:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

> [...]
    > splaty karty. Zamkniecie i otwarcie nowej jest oplacalne gdy daja obnizone

    Tak powinno być, ale jak się trafi na niekumaty oddział, to jeszcze gotowi
    stwierdzić, że kartę trzeba zastrzec... :)

    W BPH mają fajnie. W ramach tego samego rachunku zamykają starą i wydają
    nową z nowym numerem, bezpłatną na kolejny rok. Używam tego do zwalniania
    się z opłaty, bo tam limity obrotów są tak wielkie, że nie daję rady
    obrotami się zwolnić, a negocjować z nimi uznaniowe zwolnienie jest bardzo
    trudno (albo mnie nie lubią).