    From: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Date: Thu, 21 Jan 2010 15:50:50 +0100

    Witam!
    Stan faktyczny taki, jako ze jestem na etapie kolekcjonowania kart
    postanowilem zalozyc kilka
    rachunków w bzwbk gdyz posiadaja ładne karty, w tym rachunek
    wydajesz&zarabiasz poniewaz
    rzeczywiscie uznałem ze moze byc oplacalne gdy się posiada zwolenienie z
    opłaty za prowadzenie.

    Gdy planowałem sie przenieść na korzystanie z tego rachunku otworzyłem
    kilka kont oszczędnościowych (5 kont 5 kliknieciami co zajelo mi moze 5
    minut) po to azeby ew. tam trzymac kase i w razie potrzeby puszczac z
    kazdego po kawalku na konto wydajesz i zarabiasz po to ażeby nie trzymać
    kasy na nieoprocentowanym rachunku i jednocześnie mieć 1% zwrotu z płacenia
    kartą. (wkoncu nie przenioslem sie na nie, sporadycznie korzystalem)

    Skończyło się tym że w bzwbk posiadałem
    3 konta osobiste (<30,wydajesz i zarabiasz,konto24.pl), konta walutowe jedno
    do usd drugie do EURO trzecie GBP (sliczna karta !)
    oraz 5 kont oszczednościowych w PL i po jednym do euro i gbp.

    Postanowiłem otworzyc konto prestiz i zamknac wszystkei procz walutowych
    (oraz zastrzec karty informujac ze je zniszczylem) gdyz system bzwbk nowy
    mi sie spodobał (mam ten fuks iz posiadam haslo nie maskowane) dodatkowo
    pasowały mi darmowe przelewy
    i wypłaty z bankomatów a meritum bank ze wzgledu na zastosowanie ajaxa na
    stronie , brak darmowego bankomatu i kaszane z blokadami mi nie podpasowal,
    tylko nie podobało mi się ze mam tyle kont na stronie i trzeba było z tym
    zrobic porzadek.

    Poszedłem do odziału zamknąć rachunki.
    Dałem babce przygotowane dyspozycje odstapienia od umowy wedlug wzorow ktore
    mam podczepione do umowy,
    niestety blednie przyjalem ze chodzi w nich o rozwiazanie umowy , chodzilo o
    odstapienie w ciagu 14 dni, wiec i tak trzeba bylo wszystko
    od nowa przygotowac no i sie zaczelo.

    W momencie gdy kobieta spojrzala na moje rachunki potraktowała mnie jak
    przestepce, z pretensja do mnie czemu ja mam tyle rachunków
    po co je otwierałem, zaczeła mowic ze w takich przypadkach rachunki sa
    wykorzystywane do nielegalnych dzialan np poprzez przyjmowanie wplat
    w malych kwotach na rozne konta, mowila ze to nienormalne owtierac tyle
    rachunkow (powodzenia zycze temu ktory sie na grupie chwalil
    ze lista jego rachunkow nie miesci sie na liscie rozwijanej, policje pewnie
    wezwa) , nomralnie poczulem sie jakbym stał przed prokuratorem
    -a jakiś czas temu mialem wizyte w US przed oskarzycielem podatkowycm i
    delikatnoscia kobieta z US znacznie przewyzszała te z bzwbk-
    cały czas insytnuacje , pretensje itp. szok dla mnie , zebym musial sie
    tlumaczyc po co iwteiram rachunek, w lukas banku kobieta
    mi wlazi w dupe bym otworzyl konto oszczednosciowe a w bzwbk mnie wrecz
    opluwa za to ze smialem to zrobic.

    Po co to pisze na grupie, z tego co obserwuje pisza tu ludzie z BZWBK, nie
    chce bezposrednio tej babce zaszkodzic po przez imienna skarge
    oczekuje wiec ze ktos z BZWBK skontaktuje sie z oddziałem w Sopocie i
    delikatnie WSZYSTKIM wytłumaczy ze jakoiekolwiek insynuacje w stosunku do
    klientow sa niedopuszzcalna bezczelnoscia i jezeli nawet maja jakies
    watpliwosci to niech sobie sprawdza hostorie rachunkow po za obecnoscia
    klientow
    i jezeli ich urojenia sie potwierdza zawiadomia sluzby a nie robia wprost z
    klienta przestepce. Mam niesmak od wczoraj i od wczoraj mysle czy babce nie
    odpirdoli i nie zrobi jakiegos donosu-pomowienia do us. Nie wiem czy mam
    nagrywac kolejne wizyty, ale nie chcialbym i nie zycze sobie bym
    odwiedzajac w przyszlosci bzwbk w sopocie byl postrzegany jako zlodziej i
    potenjcalny przestepca. Otworzylem rachunkek prestiz bede tam przyjmowac
    wplaty miedzy innymi z allegro, czyli moge byc wplat 40-100 w malych kwotach
    i kilka w wiekszych i tylko czekac az znow ktorejs cos odwali bo jej
    intelekt nie bedzie w stanie przewidziec ze ktos moze miec potrzebe otwarcia
    kilku rachunkow lub ze ktos otrzymuje nie jedna pensje a kase z z roznych
    legalnych zrodel.

    SZOK I NIESMAK.

    Dodatkowo powiem ze zamkniecie kazdego rachunku trwa 10 minut i babka
    wypisuje blankiet recznie, wiec jak ktos ma wyklikanych 30 rachunkow
    oszczednosiowych to jego wizyta w przypadku zamkniecia potrwa 300 minut
    conajmniej o ile nie zostanie wyniesiony przez ludzi w kominiarkach :-)

    to tyle .

    Czy zachowanie pracownika banku bylo normalne?