  • 21. Data: 2009-03-08 13:36:19
    Temat: Re: Blakna mocno "Goldy" Citi
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Po polaczeniu to byly wydawane tylko bankomatowe, pozniej dodano
    > funkcjonalnosc platnicza i logo Maestro.

    Pamietam tez taki motyw, w ktorym karty (stare, hb) wazne do konca
    lipca przestaly byc wazne w okolicach 15 bez zadnego ostrzezenia, a na
    ich audiotele wciskali kit, ze to normalne. Baaardzo powazne zachowanie
    banku, np. w czasie wakacji.
    Nastepne karty przyszly z terminem waznosci 6/1 -> 6/3 i z nowymi
    obrazkami.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 22. Data: 2009-03-08 13:58:13
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Mar, 09:36, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

> [...]
    > banku, np. w czasie wakacji.
    > Nastepne karty przyszly z terminem waznosci 6/1 -> 6/3 i z nowymi

    No ale to juz byl Shittybank a nie handlobank w tym momencie,
    prawda? :)

  • 23. Data: 2009-03-08 14:11:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    p.googlegroups.com...

    > No ale to juz byl Shittybank a nie handlobank w tym momencie,
    > prawda? :)

    No nie ladnie tak bez zadnego szacunku do bylego pracodawcy ;).

    A tak z innej beczki... skoro sie tak juz zadomowiles na PBB to moze bys
    pomogl uzyskac jakas amerykanska karte pre-paidowa z doladowaniem? Niektore
    serwisy ciagle akceptuja tylko amerykanskie karty... Pewnie chodzi o AVS...

    MK

  • 24. Data: 2009-03-08 14:37:14
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Mar, 10:11, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > No nie ladnie tak bez zadnego szacunku do bylego pracodawcy ;).

    To jest bardzo subtelne i snobistyczne rozroznienie pomiedzy
    "Citigroup" a "Citibank", ale jest :)

> [...]
    > serwisy ciagle akceptuja tylko amerykanskie karty... Pewnie chodzi o AVS...

    Prosze bardzo. Wisza takie, nieco przykurzone, na kazdej stacji
    benzynowej i w kazdej drogerii, wiec wysilek z mojej strony
    minimalny. :)

    Wiecej jest chyba tych bez doladowania, czyli takie zwykle gift cards.
    Te z doladowaniem roznia sie miedzy soba - kosztami. Niektore maja
    oplate miesieczna, inne oplate za doladowanie itd.

    Daj znac jesli masz jakas konkretna upatrzona, bo jest ich pare
    (nascie). Jesli nie, to moge sie rozejrzec.

  • 25. Data: 2009-03-08 14:55:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    p.googlegroups.com...

    > To jest bardzo subtelne i snobistyczne rozroznienie pomiedzy
    > "Citigroup" a "Citibank", ale jest :)

    No, tak. W czasie laczenie Citi i BH to byl chyba jeszcze Citicorp ;).

> [...]
    >
    > Daj znac jesli masz jakas konkretna upatrzona, bo jest ich pare
    > (nascie). Jesli nie, to moge sie rozejrzec.

    Nie mam, a moglbys jakas polecic? Kiedys widzialem kata, ktora mozna bylo
    ladowac karta kredytowa, chyba jako wielokrotnosc 25USD, to byl MC, ale
    teraz pewnie nie znajde juz linku. Wole oplate za doladowanie niz
    miesieczna, bo raczej tysiacow USD nie bede przez nia przepuszczal.
    Oczywiscie karta musi miec mozliwosc dokonywania transakcji IO/MO/TO :).

    MK

  • 26. Data: 2009-03-08 14:59:33
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Mar, 10:55, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > miesieczna, bo raczej tysiacow USD nie bede przez nia przepuszczal.
    > Oczywiscie karta musi miec mozliwosc dokonywania transakcji IO/MO/TO :).

    A google ma? Czy trzeba mu pomoc? :)

    Wrzuce w wyszukiwarke te, ktore pamietam. Jesli sam cos znajdziesz, to
    tez daj znac.

  • 27. Data: 2009-03-08 15:05:13
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    He he he... znalazlem wlasnie CZARNA karte prepaid (Green Dot
    PREMIER). Ubawilem sie. :)

    Ale chca oplate miesieczna...

    https://www.greendotonline.com/Contents/Products.asp
    x#
    https://www.greendotonline.com/Contents/Products.asp
    x#Fees_English

  • 28. Data: 2009-03-08 15:30:46
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Mar, 10:55, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > Kiedys widzialem kata, ktora mozna bylo
    > ladowac karta kredytowa, chyba jako wielokrotnosc 25USD, to byl MC, ale
    > teraz pewnie nie znajde juz linku.

    Z tym mam najwiekszy problem. Karty pre-paid tutaj sa dla ludzi,
    ktorzy nie moga dostac kredytowej ani czesto nawet debetowej, wiec to
    ladowanie przez CC jest problemem. Generalnie: gotowka w garsc i
    biegniemy ladowac karte w sklepie. :)

    MasterCard:

    http://www.mastercard.com/us/personal/en/findacard/p
    repaidcard_search.html

    VISA:

    https://www.rushcard.com/

    http://www.readydebit.com/

    http://www.accountnowvisa.com/default.aspx?pcode=Cm6
    04Svs00

    http://www.bankfreedomvisa.com/

    https://www.allaccesscard.com/prepaid-debit-card/app
    lyNow.m?AID=VSA

    http://www.activacard.com/

  • 29. Data: 2009-03-08 15:35:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > He he he... znalazlem wlasnie CZARNA karte prepaid (Green Dot
> [...]

    Hehe... to ta chyba bylaby lepsza...
    http://www.hrblock.com/bank/popups/emerald_prepaid_m
    astercard/prepaid_card_qa_30.html
    Brakuje mi mozliwosci zasilania przez Internet inna karta... poszukam
    jeszcze...

    MK

  • 30. Data: 2009-03-08 15:40:53
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Mar, 11:35, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Hehe... to ta chyba bylaby lepsza...http://www.hrblock.com/bank/popups/emerald_
    prepaid_mastercard/prepaid...

    Diabel tkwi w szczegolach :

    How can I get an H&R Block Emerald Card?

    When you have your taxes completed at a participating H&R Block tax
    office, you can choose to have your tax refund or refund anticipation
    loan proceeds loaded onto the H&R Block Emerald Card.