eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - KK - upierdliwe telefonyRe: Citi - KK - upierdliwe telefony
  • From: "Piotr Galka" <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ilpvr4$d0b$1@inews.gazeta.pl> <4d809d62$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
    Date: Wed, 16 Mar 2011 12:25:45 +0100
    Lines: 12
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.238
    Message-ID: <4d809e5b$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1300274779 213.192.88.238 (16 Mar 2011 12:26:19 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: piotr.galka.micromade
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:549068
    [ ukryj nagłówki ]


    Uzytkownik "Piotr Galka" <p...@C...pl> napisal w
    wiadomosci news:4d809d62$1@news.home.net.pl...
    >
    > Zapytalem kiedys KNF, czy to jest normalne, ze bank dzwoni i chce abym sie
    > autoryzowal.

    Uzupelnie:
    Moje pytanie dotyczylo pelnej autoryzacji. Czyli cos oferuja, zgadzam sie i
    wtedy pelna autoryzacja (jedynie o PIN do karty nie pytali).
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1