eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - KK - upierdliwe telefonyRe: Citi - KK - upierdliwe telefony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
    Date: Wed, 16 Mar 2011 10:42:08 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <ilq0lg$3cr$1@news.onet.pl>
    References: <ilpvr4$d0b$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.2.126.227
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1300268530 3483 212.2.126.227 (16 Mar 2011 09:42:10 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Mar 2011 09:42:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <ilpvr4$d0b$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:549056
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-16 10:27, darnok pisze:


    > Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o
    > autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne
    > korzystanie z karty" lub informacje - "przypominamy ze zadluzenie na
    > karcie wynosi tyle a tyle".
    > Czy to jakas nowa praktyka?

    Do mnie dzwonili z ofertami - średnio raz w tygodniu. Aż przestałem się
    autoryzować "nie podaję takich danych przez telefon" i na tym rozmowa
    się kończy.

    > Na pytanie po co to robia - informacja, ze to zgodne z ich procedura,
    > regulamnem i moga dzwonic i informowac.

    To niech informują, ja im żadnych danych swoich przez telefon nie podaję.


    > Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie
    > - bo staje sie to mocno upierdliwe.

    Jak się autoryzowałem, to dzwonili co tydzień z tym samym (wzięcie
    kredytu z karty). Jak przestałem się autoryzować, to podzwonili kilka
    razy i teraz robią to mniej więcej raz w miesiącu, ale długo nie
    rozmawiamy :)


    > Oczywiscie skonczy sie to zapewne ignorowaniem telefonow i odmowa
    > autoryzacji, ale ryzyko jest ze kiedys mogliby dzwonic w waznej sprawie...

    Trudno, ich strata.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1