  • 51. Data: 2011-06-19 12:04:44
    Temat: Re: Co za dzień
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    news:5b8zm0b5e6r7.xso6p86nfdhz$.dlg@40tude.net...

> [...]
    > możliowasci naprowadzania. Tylko kategoria 3 umożliwia wylądowanie bez
    > widoczności co oczywiście też jest niedopuszczalne O ile się nie mylę to
    > tamtejsze lotnisko nie miało takiego urządzenia w ogole. Pozostało więc
    > naprowadzanie głosem.
    > Naprowadzanie głosowe bez widoczności, bez wskazań ILS, przypomina jazde
    > samochodem po mieście z zamkniętymi oczami na podstawie komend pasażera.
    > Skoro w TV na ten temat zabierają głos znawcy pilotażu tacy jak - historyk
    > Morozowski - nie dziwi mnie zamęt wokół tej sprawy. Fakty przedstawiłem.

    root, Endriu przez rok dyskutował na ten temat na pl.rec.lotnictwo i uznał
    ich wszystkich za debili lotniczych, więc wrócił z tematem tutaj.
    Nie sądzę, że akurat Ciebie uzna za lotniczego fachowca.

    Poza tym wszystkim mnie nurtuje pytanie, któ był tak mądry i zatwierdził
    listę pasażerów.

    I na tyle, spadam.

  • 52. Data: 2011-06-19 12:08:32
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    OK podam jeszcze swoje własne wytłumaczenie.

    W Smoleńsku dodał się bajzel u ruskich z bajzlem u nas.
    Niestety ich suma przekroczyła masę krytyczną.

    Ciała dali Rosjanie, Kancelaria Kaczyńskiego, oraz nasza strona rządowa.
    Czyli wszyscy w to zamieszani.

    Typowy słowiański bajzel i "jakoś to będzie", "musi się udać".

  • 53. Data: 2011-06-19 13:04:23
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > Czyli wszyscy w to zamieszani.
    >
    > Typowy słowiański bajzel i "jakoś to będzie", "musi się udać".

    Jestem zdania, że zawiodło państwo polskie. W tym znaczeniu co zawsze.
    Produkowane jest prawo, które potem się przestrzega jak pasuje, a jak nie
    pasuje to się go nie przestrzega. Dla mnie zawiódł pilot. Przekroczył
    obowiązujące go przepisy. Potem jest pytanie, kto go wsadził za stery, kto
    go szkolił, kto go rekrutował. Kto dowodził tymi ludźmi podczas tej
    rekrutacji i szkolenia. Kto dowodził gdy sadzano go za sterami. Kto zrobił
    tych dowódców. Kto wymyślił, że pilotem ma być żołnierz. Żołnierz czyli
    osobowość ze zwiększoną skłonnością do ryzyka i zachwianym instynktem
    samozachowawczym. Na końcu takiej wyliczanki zawsze są politycy, a tuż za
    politykami ich wyborcy. Wyborcy, którzy nie chętnie wyciągają wnioski, a w
    60% mają głęboko w dupie co się wokół nich dzieje. Potem to już znane
    zjawisko. To nie ja to on. Każdy zna je ze szkoły. Zostaje tylko "onego"
    wskazać i można wrócić w utarte ścieżki. Do wspólnego smrodku, gdzie
    większości jest dobrze. Zasłanianie się Rosjanami to taki sobie pomysł bo
    wychodzi z niego, że to Rosjanie, a w szczególności ich kontrolerzy na
    lotnisku z początków zeszłego wieku powinni odpowiadać za bezpieczeństwo
    lotów naszego prezydenta. Gdyby Polacy brali odpowiedzialność za swojego
    prezydenta to nie liczyli by na wsparcie obcych "wrogich" mocarstw.
    Obciążanie kontrolerów rosyjskich jest śmieszne i degraduje nasze państwo do
    0. Jak kancelaria prezydenta polegała na kontrolerach rosyjskich siedzących
    w jakimś kurniku przy jakimś klepisku to świetnie o niej świadczy. Wysuwać
    oskarżenia pod adresem kontrolerów rosyjskich to tak jak pluć sobie w twarz.

  • 54. Data: 2011-06-19 14:11:20
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 12:17:27 +0200, totus napisał(a):

> [...]
    > Europy albo to jakieś głupki, który takiej rzeczy nie potrafią zaplanować i
    > wszystko robią by zaraz po zdarzeniu główne podejrzenia padły na nich. Przy
    > założeniu zamachu dla mnie istotne są motywy. Wykonanie tego zamachu
    > zaplanował by lepiej każdy, kto twierdzi, że to zamach. Każdy zabójca robi
    > wszystko by uniknąć kary. Na razie widzę tylko szkody jakie ta katastrofa
    > robi Tuskowi i PO. Mają tylko kłopoty. Są jakiś zyski po stronie rosyjskiej?
    > Jakie? Jak się motywy znajdą, to je znajdź i podaj. Pamiętaj o jednoczesnych
    > motywach Tuska i o technicznych możliwościach wykonania.

    Na cholere mi wciskasz słowa których nie powiedziałem. Czy to ja mówię o
    zamachu. Weź daj sobie na wstrzymanie. Okaże się że to ja mam bronic tezy w
    którą nie wierzę.

  • 55. Data: 2011-06-19 15:28:38
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 15:04:23 +0200, totus napisał(a):

    > Jestem zdania, że zawiodło państwo polskie. W tym znaczeniu co zawsze.
    > Produkowane jest prawo, które potem się przestrzega jak pasuje, a jak nie
    > pasuje to się go nie przestrzega.
    Po co te wielkie słowa. Burdel panujący w wojsku jest znany każdemu kto
    miał szczęście w nim służyć. Gdyby tak w prowadzić obowiązkowe testy na
    chorobę alkoholową mogłoby by się zdarzyć że musielibyśmy wynając armię
    gdzieś spoza kraju.
    Wystarczy zlecić coś wojsku i efekt będzie opłakany. Nie trzeba zaraz
    mieszac całego państwa.

> [...]
    > rekrutacji i szkolenia. Kto dowodził gdy sadzano go za sterami. Kto zrobił
    > tych dowódców. Kto wymyślił, że pilotem ma być żołnierz.

    Zdaje się że jest fragment rozmowy "...jeśli nie wyląduję to mnie zabiją.."
    Gdyby cały lot był organizowany przez biurto turystyczne z Koziej Wólki
    cywilny pilot pewnie poleciałby do Moskwy albo do Witebska nawet nie
    próbująć podchodzić. Pilot cywilny miałby głęboko w dupie niezadowolenie
    oficjeli wynikające ze spóznienia.

  • 56. Data: 2011-06-19 17:14:46
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Taaaa wystarczy pojechać kilkadziesiatk km za Moskwę, żeby zrozumieć o czyj
    > interes tam dbają.

    Uważasz że wyeliminowanie prezydenta Polski który aktywnie
    uczestniczył w wiecach skierowanych przeciwko agresji rosyjskiej w
    Gruzji to nie jest sukces rosyjskich służb specjalnych ?. To według
    ciebie nie jest dbanie o interesy Rosji ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 57. Data: 2011-06-19 17:17:29
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Burdel panujący w wojsku jest znany każdemu kto
    > miał szczęście w nim służyć.

    Nie pierdol Root. Dobrze wiesz, że Tusk z Putinem trzy dni wcześniej
    lądowali tam z ILS.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 58. Data: 2011-06-19 17:21:41
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > W Smoleńsku dodał się bajzel u ruskich z bajzlem u nas.
    > Niestety ich suma przekroczyła masę krytyczną.

    Nie pierdol Skip. Dobrze wiesz, że Tusk z Putinem trzy dni wcześniej
    lądowali tam z ILS i nikomu włos z głowy wtedy nie spadł. Bajki takie
    opowiadaj sobie dzieciom.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 59. Data: 2011-06-19 17:30:18
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > root, Endriu przez rok dyskutowa na ten temat na pl.rec.lotnictwo i uzna
    > ich wszystkich za debili lotniczych, wi c wr ci z tematem tutaj.

    Temet sie sam nawinął bez mojej specjalnej ingerencji.

    MOim zdaniem pl.rec.lotnictwo jest gówno warta. Jest tam paru
    nawiedzonych względem Macierewicza kolesi typu Porethouse którzy
    defacto nie mają nic sensownego do powiedzenia. Nie ma tam nikogo
    konkretnego kto ma cokolwiek sensownego do powiedzenia choćby np. na
    temat wykresów z czarnych skrzynek, nie mówiąc juz o tym, że nawet
    choćby wykres MAK określający trajektorię samolotu nie pokrywa się z
    trajektoria rozpadu szczatków samolotu. Nie ma w nim liniowego wykresu
    barowysokościomierza z ostatnich chwil lotu (kluczowa sprawa) bo
    podobno dane te są kodowane bitowo ?????????!!!!! .
    Jak na prezydencką tutkę naszpikowaną nowoczesna elektroniką wydaje mi
    się że jest to kpina.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 60. Data: 2011-06-19 17:37:54
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Jeśli chodzi o śledztwo nie mam zdania.

    Kurwa Root tutka juz półtora roku leży pod chmurką a ty nie masz
    zdania na temat śledztwa ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/