  • 61. Data: 2009-04-07 14:19:41
    Temat: Re: Dlaczego UPR jest partiąkanapową?
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Gdyby UPR wprowadził w Polsce monarchię, skrajny liberalizm, niskie
    > podatki,
    > zlikwidował połowę ministerstw i etatów urzędniczych, zlikwidował wszelkie
    > świadczenia socjalne i wprowadził Polskę do NAFTA to zadłużenie by szybko
    > spadło do zera.
    > Ładna bajka, prawda? Prawie tak samo dobrze się kończy jak Czerwony
    > Kapturek.
    > Szkoda, że wyłącznie na papierze. A papier jest cierpliwy...

    Wiem wiem XXL-u, według ciebie OBOWIĄZEK zadłużania swojej własnej ojczyzny
    powinien być wpisany do konstytucji.
    No niestety się niestety róznimy, i ja akurat od 1989 jestem za wpisem
    który by tego KATEGORYCZNIE ZABRANIAŁ, bo jest to po prostu narzucanie na
    barki przyszłych pokoleń ciężaru, z którym przyszłe poklenie mogą sobie po
    prostu nie poradzić (skutkiem czego 2/3 młodych ludzi z mojego pokolenia
    musiało niestety za chlebem udac się za granicę).

    I dlatego gratuluje Łukaszence tego wspaniałomyślnego pociągnięcia
    reformatorskiego....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 62. Data: 2009-04-07 17:09:46
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

[...]

    Wiesz czym się tak naprawdę różnimy ? Tym, że ja stąpam twardo po ziemi
    i zdaję sobie sprawę ze złożoności polityki i życia społecznego a Ty bujasz
    w obłokach i żyjesz w NIEREALNYM świecie felietonów i publicystyki UPR.
    Jak będziesz nadal za jedyny autorytet uznawał to co pisze w swoich
    felietonach S.Michalkiewicz to w końcu wylądujesz w psychiatryku.

  • 63. Data: 2009-04-07 17:54:48
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > bujasz
    > w obłokach i żyjesz w NIEREALNYM świecie felietonów i publicystyki UPR.

    Łukaszenka zakaz deficytu budżetowego i podatek liniowy ustalił TU i TERAZ,
    więc nie pierdol mi że się "nie da".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 64. Data: 2009-04-07 18:52:49
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    Łukaszenka zakaz deficytu budżetowego i podatek liniowy ustalił TU i TERAZ,
    więc nie pierdol mi że się "nie da".

    Jesteś głupi jak worek mąki, kolego. Ty już żyjesz w nierealnym świecie
    własnych paranoi. Jak ci się podoba reżim Łukaszenki to spadaj na Białoruś !!!

  • 65. Data: 2009-04-07 21:42:31
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Jesteś głupi jak worek mąki, kolego. Ty już żyjesz w nierealnym świecie
    > własnych paranoi. Jak ci się podoba reżim Łukaszenki to spadaj na Białoruś
    > !!!

    Na twoim przykładzie XXL-u widać w jak wielkie tarapaty popadł ten naród
    wraz z całą "elitą" klasy politycznej.
    Ale to nie pierwszy raz. Sprowadzenie przez Konrada Mazowieckiego krzyżaków,
    rozbiory, okres międzywojenny, to wszystko cyklicznie się powtarza. Ten
    naród chyba skazany jest na tracenie niepodległości - to mamy zapisane w
    genach. Tak jak w genach mamy zapisane zrywy niepodległościowe (z Powstaniem
    Warszawskim włącznie).

    Tak juz musi chyba zostać.... i nic na to nie można poradzić. Marnowanie
    kolejnych szans jakie daje nam los to nasza specjalność ....
    Taki kraj.

    Amen.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 66. Data: 2009-04-07 22:05:08
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 7 Kwi, 23:42, "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> wrote:

    Ten naród
    Taki kraj.
    "pojebany naród"

    W tej waszej politycznej pyskówce nie chcę brać udziału, ale jakoś
    czuje niesmak jak tak piszesz o Polsce i Polakach.
    Wyluzuj trochę.

  • 67. Data: 2009-04-07 22:06:47
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    inaczej nie umieją
    "ten kraj"

  • 68. Data: 2009-04-08 07:08:56
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > W tej waszej politycznej pyskówce nie chcę brać udziału, ale jakoś
    > czuje niesmak jak tak piszesz o Polsce i Polakach.
    > Wyluzuj trochę.

    Uwież mi że ja też czuje niesmak - po każdych wyborach od 1989 roku.
    W każdych wyborach dajecie się ruchać pookrągłostołowej bandzie która
    prowadzi was na prosto na manowce.
    Róbcie co chcecie. Jest (na nieszczęście) demokracja. Nie miejcie więc
    później żalu, jak na starość nie dość że nie zapłacą wam emerytury, to na
    wzór najnowszego politycznego "trendu" (PO-SLD który reprezentuje Ewa Kopacz
    wraz z posłanką Senyszyn) was jeszcze wy-eutanują ....

    Dostaniecie to na co zasłużyliście .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/