    From: Lilith <lady_lilith@niezbedny_do_oddychania.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dlaczego WBK is evil?
    Date: Fri, 01 Apr 2005 08:03:35 +0200

    Wiem że na pewno pytanie pt. "w jakim banku najlepiej założyć konto"
    pojawiało się na tej grupie dziesiątki razy i nie takie chcę zadać.
    Wolałabym też nie przekopywać się przez archiwum z racji tego że na
    hasło WBK zwróci ono pewnie tysiące wyników, a mnie tylko specyficzny
    temat interesuje...
    Ja swoje konto już mam, zadowolona jest i zmienić nie planuję. Miałam
    równolegle konto w WBK i zlikwidowałam, bo po co dwa konta, a to w WBKu
    jakoś mniej mi podpasowało, ale jakbym miała powiedzieć: dlaczego, to
    konkretów bym podać nie umiała, ot, można rzec że intuicja albo coś na
    kształt ;)

    W tej chwili jednak z zamiarem założenia konta nosi się moje kochanie, i
    myśli bardzo poważnie o WBK. Ja z kolei, na ile cokolwiek kojarzę z
    opinii przez ludzi tu i ówdzie wypowiadanych, to większość z WBKu ucieka
    bo mają różne niespecjalnie przyjemne doświadczenia.
    Pytanie do Was zatem - czy Wam, bądź Waszym znajomym przytrafiło się coś
    co skreśla WBK jako "przyjazny bank", może ich polityka względem klienta
    jest do bani, a może coś innego? A może wręcz przeciwnie, uważacie że
    nie ma lepszego banku?

    Można powiedzieć że proszę Was o "historyjki z życia" ;) - jeśli
    zrezygnowaliście z WBK to dlaczego, jeśli polecacie go każdemu - to
    dlaczego.

    Jeśli to nie jest odpowiednia grupa to proszę powiedzcie gdzie takie
    pytanko mogę zadać :)
    Z góry dziękuję za odpowiedź
    Pozdrawiam
    Lilith