  • 11. Data: 2006-03-30 07:38:51
    Temat: Re: Frajer ze mnie cd (mBank)
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e0fqc0$t0g$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A znajomi (3 osoby) zakladali w BPH w jeden dzien !!

    Nie mówię, że nie ma takich banków ale napisałeś "w każdym innym".
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-03-30 08:09:41
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Cóż, to nic odkrywczego, historia stara jak mBank ...
    Czasem tylko zdarzały się wyjątki potwierdzające regułę.

    > A znajomi (3 osoby) zakladali w BPH w jeden dzien !!

    A to co innego, oni to się spieszą, by czym prędzej skroić jakąś prowizją ;-)

  • 13. Data: 2006-03-30 09:41:03
    Od: "GM" <g...@w...nospam.pl>

    > Krotko mowiac : jak ktos chce konto stosunkowo szybk zalozyc - to
    > zdecydowanie nie w mBanku !! W kazdym innym zrobi sie to w jeden dzien.

    Az smutno czytac :)

    Ja zalozylem w mB konto juz dawno dawno temu WLASNIE z powodu braku
    oddzialow !! W pekaosa zawsze mnie odsylali do oddzialu w jakiejkolwiek
    sprawie przekraczajacej wyplate a 300 km to mi sie nie usmiachalo. Lepszy
    byl tylko lukas - az miesac tam wytrzymalem - tez kazali mi jezdzic do
    oddzialu - bo w bankomacie moglem odebrac wyplate "dnia nastepnego" po tym
    jak juz byla na koncie yyyh. Ale coz - mnie sie nie spieszyło ale okres 14
    dniowy w przypadku zalozenia konta, KK czy odnawialnego nigdy nie zostal
    przekroczony.

    Swoją drogą mało rozumiem jak można mieć konto w pekaosa, bph oraz lukasie
    (te tylko znam organoleptycznie - a wiec spory subiektywizm) hehehe

    Pozdrawiam !
    GM

  • 14. Data: 2006-03-30 11:20:53
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    Cut
    > Wcale nie byłabym pewna, że jednak te dokumenty dotarły do banku. To co
    > teraz dzieje się na Poczcie Polskiej to woła o pomstę do nieba.
    > Przesyłka priorytetowa szła ponad 30 dni. List zwykły z jednego  miasta do
    > drugiego oddalonego o 120 km szedł przez błota, kałuże 10 dni / był tak
    > zabłocony, że trudno było odczytać/.

    Bo ten list " szedł " jak sama słusznie zauważyłaś. A pogoda jak była wszyscy
    wiemy.

    Znam ten ból. Każdego miesiąca wysyłam kilkaset przesyłek w 99% priorytetowych
    i prawie nie zdarza się aby dotarły w terminie. A najgorsze że kasują za
    priorytet z góry zakładając że nie dotrzymają terminu doręczenia. I robią to w
    majestacie prawa. Nie ma szans aby wyrwać tę złotówkkę za niedotrzymanie
    warunków umowy. Ot Polska rzeczywistość.

  • 15. Data: 2006-03-30 15:03:14
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Nie mówię, że nie ma takich banków ale napisałeś "w każdym innym".

    No moze za mocno powiedzialem. Ale chyba w zadnym innym banku nie zajmie to
    nawet 20% tego czasu co w mBanku

    Fantom

  • 16. Data: 2006-03-30 16:03:32
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > dzien.
    > No moze za mocno powiedzialem. Ale chyba w zadnym innym banku nie zajmie
    > to nawet 20% tego czasu co w mBanku

    Drogą korespondencyjną? Zakładanie (pełne, czyli z kartą i z powiązanym
    M@klerem) konta S@zam Inwestor zajęło mi w sumie siedem tygodni. Oczywiście
    kilka razy musiałem stawić się w oddziale, co akurat dla mnie nie było
    problemem a obsługa białkowa była na najwyższym poziomie lub robiła wszystko
    w tym kierunku. Na samo przygotowanie umów czekałem prawie dwa tygodnie i
    drugie tyle na kartę wydawaną i przesyłaną wtedy jeszcze z Austrii, o ile
    mnie pamięć nie myli.. Może coś się do tej pory zmieniło, bo rachunek
    bankowy udało się zamknąć w jeden dzień. Reka mi przy tym zwiędła, bo
    podpisów było bez liku. Maklerski zamykam już dwa miesiące i..... nie wiem
    czy mi się to uda ;-) Nie usprawiedliwiam mBanku, bo to co się teraz dzieje
    woła przynajmniej o pomstę do nieba ;-) ale bardzo często winą za
    przewlekłość należy obciążyć klienta, który np na dwóch dokumentach nie
    potrafi się tak samo podpisać, co przy kontakcie korespondencyjnym jest
    niezwykle ważne gdy prawo nie przewiduje innej formy jak pisemna. Takich
    podobnych w skutkach przyczyn można długo mnożyć.

    Pozdr.
    K.K.

  • 17. Data: 2006-03-30 16:58:15
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Drogą korespondencyjną? Zakładanie (pełne, czyli z kartą i z powiązanym
    > M@klerem) konta S@zam Inwestor zajęło mi w sumie siedem tygodni.
    Oczywiście

    Ale po to sa banki z oddzialami i logiczne jest aby sprawy zalatwiac w
    oddzialach - i wtedy zalatwiaja bardzo szybko.

    Fantom

  • 18. Data: 2006-03-31 15:42:33
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    mBanku
    > ? Jasne, ze nie. A jak prosze o wyslanie duplikatu to mi sciemniaja, ze
    > niech jeszcze troche poczekam, bo moze poczta nie doslala ! Zenada. Leza u
    > nich a oni nie nadazaja aby loperty otwierac i dobrze o tym wiedza. Super
    > obsluga klienta krotko mowiac. Najwieksza wada takich bankow jest brak
    > oddzialow i wszystko co z tym zwiazane. A oni zamiast latac ta 'luke' jak
    > moga to jeszcze daja d.... na calej linii.
    >
    > Krotko mowiac : jak ktos chce konto stosunkowo szybk zalozyc - to
    > zdecydowanie nie w mBanku !! W kazdym innym zrobi sie to w jeden dzien.

    No i stalo sie : ZAZADALEM wyslania duplikatu. No i tego samego dnia (!)
    moje dokumenty nagle do 'dotarly'.

    Fantom