  • Data: 2011-05-05 11:55:17
    Temat: "Inne zdarzenia lsowe" - definicja
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Bank chce ode mnie ubezpieczenia "od ognia i innych zdarzen losowych".

    Oczywiście od razu zapytałem o definicję "innych zdarzen losowych".

    Dowiedziałem się że chodzi o to że tak ma się dokładnie nazywać polisa...

    Hmmm.... bo identyczne pytanie zadal ubezpieczyciel *mi*. Co to sa u
    diabła inne zdarzenia losowe? Powódz lub atak kosmitów z Andromedy
    wliczają się?

    No więc pytanie:

    a) jest to gdzies prawnie zdefiniowane? Jakaś ustawa/rozporządzenie?

    b) może ktoś posiada jakąś bardziej kompetentą definicję z ING bądź wie
    kogo pytać w ING aby uzyskać odpowiedź?