  • Data: 2004-09-09 10:16:28
    Temat: Inteligo i Masterlink - procedury
    Od: Konrad <k...@s...die> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dotarl do mnie dzisiaj kurier Masterlinka z umowa o prowadzenie rachunku
    w Inteligo. Po jego wyjsciu uswiadomilem sobie, ze nie pokazalem mu
    dowodu osobistego - nie zadal tego, mimo iz na koncu umowy to on musi
    podpisac sie pod oswiadczeniem, ze sprawdzil zgodnosc danych osobowych
    zawartych w umowie z danymi w przedstawionym dokumencie tozsamosci. Do
    tego nie odbieralem przesylki pod podanym w Inteligo adresem - mialem
    kilka dni wylaczony telefon, a poniewaz spodziewalem sie, ze kurier juz
    probowal sie kontaktowac, to sam zadzwonilem do Masterlink i poprosilem
    o dostarczenie lezacej u nich paczki pod adres mojej firmy.

    Wyglada na to, ze na skutek nieprzestrzegania przez kuriera procedur
    mozliwe jest zalozenie konta na fikcyjne dane. Prawdopodobienstwo
    dokonania takiego naduzycia nie jest jednak chyba zbyt duze - ciekawi
    mnie jak powszechne jest podobne podejscie do sprawy wsrod kurierow. Byl
    to szczegolny kurier czy oni tak maja? :-)

    Pozdrowienia,
    --
    Konrad, Wroclaw