  • Data: 2004-09-10 10:10:25
    Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury
    Od: LeszekTG <l...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik Konrad napisal w dniu 2004-09-09 12:16:28, w wiadomosci
    <news:chpahs$glh$1@inews.gazeta.pl> takie oto slowa:
    > Witam.

    Mieszkam w mieszkaniu w ktorym nie jestem zameldowany (zameldowany jestem u
    rodziców) wiec kiedy zadzwonili do mnie z Masterlinka powiedzialem zeby
    kurier podjechał pod adres w którym akurat jestem. Przyjechal, nie
    sprawdzil DO dal przesylke i pojechał - wiec tak jak u Ciebie

    --
    pozdrawiam
    Leszek