eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - telefon o zablokowaniu kartyInteligo - telefon o zablokowaniu karty
  • Data: 2006-04-22 20:20:44
    Temat: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    zadzwoniła do mnie pani przedstawiająca się jako pracownik Inteligo,
    sprawdziła mnie pytając o datę urodzenia i nazwisko panieńskie matki
    (czyli tak, jak zwykle) i poinformowała o zablokowaniu karty. Nie
    chciała powiedzieć za bardzo z jakiego powodu, tylko tyle, że mogło być
    nieautoryzowane użycie. Nową kartę mają przysłać. Sprawdzałem na stronie
    i nie widzę, żeby karta była zablokowana, ale pewnie trwa to chwilę.
    Mam pytanie - czy to oznacza, że ktoś mógł probować coś taką kartą (czy
    jej numerem, bo kartę fizycznie mam przy sobie) zrobić naprawdę
    ciekawego, czy chodzi o coś innego? I co takiego ciekawego mógł ów ktoś
    robić?

    BTW, przez cały dzień z tego samego numeru telefonu próbowano się do
    mnie dodzwonić, ale byłem zajęty i odrzucałem. Przy trzeciej próbie
    odebrałem i okazało się, że to jakaś pomyłka, telefon do kogoś innego.
    Ale pół godziny później ta sama osoba zadzwoniła i tym razem użyła już
    mojego nazwiska itd. Trochę mnie to zdziwiło, to jest normalne
    zachowanie banku?

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1