eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - telefon o zablokowaniu karty › Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
    Date: Sat, 22 Apr 2006 22:20:44 +0200
    Organization: OMBS
    Lines: 23
    Message-ID: <1...@s...pl>
    Reply-To: f...@p...vqrn.arg.cy
    NNTP-Posting-Host: cxi202.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1145737245 2281 83.19.142.202 (22 Apr 2006 20:20:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Apr 2006 20:20:45 +0000 (UTC)
    Summary: Dajcie Trollom sie czasami wygadac, to czesc ich terapii...
    Archive: LHA, LZH, LZX, ZIP, RAR, ACE, Stuffit, ARJ, JAR, TAR, Gzip, bzip2, CAB, ice,
    cpt, z, RPM
    X-Face: 96n/'^i$>S-/v'U;.`\puJMleDByvFD``xAGm5N+vOKdaEjBH!{f+1{,Tds(]5arR`oQFd+
    F_w'&?39X/sG^a<g.el(:Snss7G5I:$ag$B&rDv,o80i@hQkgtV:>;K9
    X-User: saikokila
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.41 (4963537d.30.394)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:383878
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    zadzwoniła do mnie pani przedstawiająca się jako pracownik Inteligo,
    sprawdziła mnie pytając o datę urodzenia i nazwisko panieńskie matki
    (czyli tak, jak zwykle) i poinformowała o zablokowaniu karty. Nie
    chciała powiedzieć za bardzo z jakiego powodu, tylko tyle, że mogło być
    nieautoryzowane użycie. Nową kartę mają przysłać. Sprawdzałem na stronie
    i nie widzę, żeby karta była zablokowana, ale pewnie trwa to chwilę.
    Mam pytanie - czy to oznacza, że ktoś mógł probować coś taką kartą (czy
    jej numerem, bo kartę fizycznie mam przy sobie) zrobić naprawdę
    ciekawego, czy chodzi o coś innego? I co takiego ciekawego mógł ów ktoś
    robić?

    BTW, przez cały dzień z tego samego numeru telefonu próbowano się do
    mnie dodzwonić, ale byłem zajęty i odrzucałem. Przy trzeciej próbie
    odebrałem i okazało się, że to jakaś pomyłka, telefon do kogoś innego.
    Ale pół godziny później ta sama osoba zadzwoniła i tym razem użyła już
    mojego nazwiska itd. Trochę mnie to zdziwiło, to jest normalne
    zachowanie banku?

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1