    From: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo to jakieś nieporozumienie
    Date: Fri, 16 Mar 2007 21:45:46 +0100

    Ha inteligo, mam tam konto z którego niegdyś korzystałem a później zacząłem
    je wykorzystywać tylko do transakcji internetowych. W międzyczasie
    dorobiłem się debetu. Dokonuje jakieś małej transakcji internetowej na
    kwotę debetu (200 zł). Dzień później mam wypadek samochodowy i z
    oczywistych przyczyn nie wyrównuje debetu. Zajęty rehabilitacją zapominam
    spłacić debet, właściwie to nie dokonuje żadnych płatności. W międzyczasie
    dzwoni do mnie Pani z ERY że nie wpłynęła płatność etc. po wyjaśnieniu
    sytuacji Pani życzy mi szybkiego powrotu do zdrowia i mimo nie płacenia za
    kolejne dwa rachunki nie odcinają mi telefonów, gdzieś tam w innym banku
    nie spłacam kredytu na kilka tysięcy gdzie pojedyncza rata przewyższa
    kilkukrotnie kwotę zadłużenia w Inteligo i mimo to po jednej rozmowie
    zakończyli nękanie i cierpliwie czekali aż zacznę znów płacić. W między
    czasie zaczynają nachodzić moją żonę jakieś ogry żądając natychmiastowego
    zwrotu 200 zł, jednocześnie ja dostaje telefony o dziwnych porach zazwyczaj
    około 21-22... Nie dociera do nich, że mam w dupie ich 200 zł, niech
    naliczają sobie cierpliwie odsetki a ja jak wyjdę ze szpitala to wyrównam
    wszystko wraz z odsetkami. Problem polega na tym, że nie wiem kiedy wyjdę,
    a oni z powodu 200 zł pieklą się jakby to było co najmniej 200 000.
    Jeśli ktoś zastanawia się nad założeniem tam konta to serdecznie odradzam bo
    nie mają za grosz szacunku do swoich klientów.

    ps. Efekt końcowy, po wyjściu ze szpitala spłaciłem wszystko i wymusiłem
    przeprosiny ze strony banku, ale w czasie rozmowy nie jedno k.. i p..
    poleciało w stronę kilku dyrektorów...

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie