  • 11. Data: 2007-08-04 14:30:28
    Temat: Re: Jaką karte wybrać jako pierwsza KK
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl> napisał w
    wiadomości news:f919v8$k03$1@inews.gazeta.pl...
    > Bardzo mi pomogłeś, dzieki.

    Jeszcze będziesz sobie pluł w brodę, że nie skorzystałeś z propozycji.
    Tobie taka karta jest zbędna. Będzie jedynie wielkim balastem
    Zrozumiesz to za jakiś czas

  • 12. Data: 2007-08-04 14:36:22
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 04 Aug 2007 15:41:23 +0200, Mithos napisał(a):

    > Plaska KK mBanku tez jest autoryzowana na podpis. Mialem kiedys taki
    > wynalazek do placanie w jakichs dzwinych miejsach (nie da sie tym placic
    > w necie, wie nie da sie tez zrobic jakiegos frauda) i autoryzowalo
    > wylacznie na podpis.

    Tak, Visa Electron mBanku jest tylko na podpis.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/2007/07/30/moje-allegro

  • 13. Data: 2007-08-04 14:54:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "lwh" <...@v...pl> wrote in message news:f922k4$g36$1@news.onet.pl...

    > Jeszcze będziesz sobie pluł w brodę, że nie skorzystałeś z propozycji.
    > Tobie taka karta jest zbędna. Będzie jedynie wielkim balastem
    > Zrozumiesz to za jakiś czas

    Hm... a pomyslales o osobach, ktore maja np niedowlad reki i latwiej im jest
    wcisnac 4 liczby niz podpisac slipa? Wg przeciwnikow PINowania pewnie takie
    osoby w ogole powinny byc pozbawione uzywania kart?
    Coraz wiecej jest tez samoobslugowych urzadzen w ktorych sie potwierdza
    transakcje PINem np. samoobslugowe stacje benzynowe, terminale biletowe i
    Cinema City, terminale do doladowan kart prepaid itp. Urzadzen tych jest
    coraz wiecej, oczywiscie mozna zyc trzymajac sie od nich z daleka, ale ich
    uzywanie bardzo czesto jest wygodne. Przy pobliskim Carrefourze mam stacje
    benzynowa, ktora skalada sie z 3 czesci tradycyjnej i samoobslugowej. Zawsze
    zaskakuje mnie, ze wiele osob stoi w kolejce w czesci tradycyjnej kiedy na
    samoobslugowej jest pusto. Ja korzystam z samoobslugowej, skoda mi czasu na
    stanie w kolejce.
    BTW jakby siegnac do archiwum to jeszcze ze 3 lata temu ludzie wiele osob
    piszacych na liste bala sie uzywania kart w Internecie, tak jak dzis
    PINowania ;).

    MK

  • 14. Data: 2007-08-04 15:41:36
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Hm... a pomyslales o osobach, ktore maja np niedowlad reki i latwiej im
    > jest wcisnac 4 liczby niz podpisac slipa? Wg przeciwnikow PINowania pewnie
    > takie osoby w ogole powinny byc pozbawione uzywania kart?

    Albo nie mają obu rąk, a jakiś kretyn klawiatury umieścił na wysokości 130cm
    a klawisze dał tak małe, że trudno obsługiwać nogą...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 15. Data: 2007-08-04 15:55:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message

    > Albo nie mają obu rąk, a jakiś kretyn klawiatury umieścił na wysokości
    > 130cm a klawisze dał tak małe, że trudno obsługiwać nogą...

    Bardzo smieszne, gratuluje poczucia humoru. Tak sie ubawilem, ze az sobie
    umieszcze w stopce linka do tego postu.

    MK

  • 16. Data: 2007-08-04 15:57:46
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    MK napisał(a):

> [...]
    > samoobslugowej jest pusto. Ja korzystam z samoobslugowej, skoda mi czasu na

    Informacyjnie: PIN do karty "podpisowej" również można przypisać,
    a przynajmniej ja nie miałem żadnych problemów z tym.

    --
    Wojciech Bancer

  • 17. Data: 2007-08-04 16:04:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

    > Informacyjnie: PIN do karty "podpisowej" również można przypisać,
    > a przynajmniej ja nie miałem żadnych problemów z tym.

    A jak juz przypiszesz to wszystkie transakcje beda autoryzowane PINem? Nie
    rozumiem czemu miala sluzyc ta informacja.

    MK

  • 18. Data: 2007-08-04 16:06:43
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    MK napisał(a):

    > A jak juz przypiszesz to wszystkie transakcje beda autoryzowane PINem?

    Nie.

    > Nie rozumiem czemu miala sluzyc ta informacja.

    Temu, że taką kartą będzie można normalnie płacić i weryfikować
    podpisem (wygodniejsze), a w razie konieczności również można
    weryfikować PINem (np. na stacjach samoobsługowych). A tak
    sformułowałeś swojego poprzedniego posta, jakby taka rzecz
    była nie do zrealizowania.

    --
    Wojciech Bancer

  • 19. Data: 2007-08-04 16:14:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > weryfikować PINem (np. na stacjach samoobsługowych). A tak
    > sformułowałeś swojego poprzedniego posta, jakby taka rzecz

    Pytanie to bylo o karte kredytowa gdzie potwierdzanie transakcji odbywa sie
    przy uzyciu PINu a nie podpisu. Na co ktos inny odpisal, ze osoba ktora
    zadaje takie pytania nie dorosla do uzywania kart.
    To co napisalem o terminalach samoobslugowych dotyczylo raczej tych osob,
    ktore boja sie potwierdzac transakcje PINem, a nie o tym ze nie ma takiej
    mozliwosci.

    MK

  • 20. Data: 2007-08-04 16:31:11
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl> napisał w
    > wiadomości news:f9061h$8i7$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak chcesz PIN'u to musisz szykać po elektronicznych kartach płaskich
    > (electronic use only). Coś w BZWBK powinno być, pomarańczowa KK ING,
    > chyba mBank ma też jakieś płaskie karty pinowane. Ogólnie jakbyś
    > zrezygnował z pinowania miałbyś znacznie szerszy wybór, bo chyba
    > niewiele jest pinowanych KK.
    > marekz

    Karta Money.pl (wydawana przez BZ WBK) jest wypukła, autoryzowana PINem i za
    darmo pod warunkiem pięciu transakcji w miesiącu.

    --
    Nika
    Pisz tutaj