  • 31. Data: 2007-08-04 17:48:17
    Temat: Re: Jaką karte wybrać jako pierwsza KK
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr Gralak" <g...@g...pl> wrote in message
    news:f92clr$33l$1@inews.gazeta.pl...

    > Doskonale wiesz, dlaczego tak jest. Bo w RP III, III i pół, IV (whatever)
    > jak się zdarzy jakiś fraud, to bank zwykle umywa ręce, a ty możesz sobie
    > iść do sądu i za 5 lat może wygrasz.

    Piotrze, rozumiem osoby, ktore boja sie potwierdzac transakcje PINem, ale
    juz nie rozumiem czemu sie czepiaja osob, ktore chca w taki sposob
    potwierdzac.

    MK

  • 32. Data: 2007-08-04 18:00:25
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Pewnie wszędzie z wyjątkiej POSów PekaoSA które autoryzuje PINem tylko
    > karty Maestro.

    Nie do końca. Wczorajsza transakcja w "Piotr i Paweł", Bydgoszcz,
    Grzymały-Siedleckiego, kasa nr5. POS PekaoSA, karta BZWBK Orange -
    wklepywany PIN.

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 33. Data: 2007-08-04 18:01:38
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Pisalem juz kilka razy, ze chip BZWBK dziala w Polsce prawidlowo tylko w
    > POSach CardPoint, ale zawsze znalazl sie ktos kto to podwazal.

    A co to znaczy prawidłowo?

  • 34. Data: 2007-08-04 18:11:53
    Od: "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl>

    > Piotrze, rozumiem osoby, ktore boja sie potwierdzac transakcje PINem, ale
    > juz nie rozumiem czemu sie czepiaja osob, ktore chca w taki sposob
    > potwierdzac.

    Ja mam odwrotnie, nie lubie podpisywać się. Każdy moj podpis wyglada inaczej
    i nie potrafie się dwa razy tak samo podpisać.
    Miałem juz tyle nieprzyjemnych sytuacji i właśnie dlatego CHCĘ mieć pin.
    Względy bezpieczeństwa pomijam, może zacznę nad tym myśleć jak coś mi
    wypłynie z karty w niekontrolowany sposób.
    --
    ---==[ krzymek ]==---

  • 35. Data: 2007-08-04 18:29:32
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "MK" napisał w wiadomości

    > O ile nic sie nie zmienilo to wystarczy jeszcze raz paskiem przeciagnac i
    > pojdzie. Pisalem juz kilka razy, ze chip BZWBK dziala w Polsce prawidlowo
    > tylko w POSach CardPoint, ale zawsze znalazl sie ktos kto to podwazal.

    Ale o co chodzi, o to że nie można podważać tego co piszesz? Bo jak nie
    podważać jak ma przed sobą slipy z Polcardu e Service i wszystkie są z chipa
    bez problemu.

  • 36. Data: 2007-08-04 18:37:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Znacznik" <z...@T...pl> wrote in message

    > Ale o co chodzi, o to że nie można podważać tego co piszesz? Bo jak nie
    > podważać jak ma przed sobą slipy z Polcardu e Service i wszystkie są z
    > chipa bez problemu.

    A mi ani razu nie udlo sie zaplacic karta BZWBK przy uzyciu chipa w innym
    POSie niz CardPointu.
    Zeskanuj, moze sie nawroce ;).

    MK

  • 37. Data: 2007-08-04 18:39:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message

    > A co to znaczy prawidłowo?

    To znaczy, ze ani razu nie udalo mi sie zaplacic karta BZWBK przy uzyciu
    chipa w POSie innym niz CardPointu.

    MK

  • 38. Data: 2007-08-04 18:47:15
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "MK" napisał w wiadomości

    > A mi ani razu nie udlo sie zaplacic karta BZWBK przy uzyciu chipa w innym
    > POSie niz CardPointu.
    > Zeskanuj, moze sie nawroce ;).

    Nie wiem jak się to ma do bezpieczeństwa upublicznienie danych ze slipa więc
    może napisz gdzie na tym slipie jest informacja że było z chipa i że karta
    była z BZWBK to wtedy zeskanuje i zamaże resztę.

  • 39. Data: 2007-08-04 19:06:16
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > To znaczy, ze ani razu nie udalo mi sie zaplacic karta BZWBK przy uzyciu
    > chipa w POSie innym niz CardPointu.

    Czy użycie PIN-u nie jest równoznaczne z użyciem chipa?

  • 40. Data: 2007-08-04 19:17:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Czy użycie PIN-u nie jest równoznaczne z użyciem chipa?

    Nie.

    MK