eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK citi i obsluga online - subiektywna ocenaRe: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
  • Data: 2007-06-02 15:51:09
    Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    crc_error napisał(a):
    > Potem przyszedl pierwszy wyciag i nastepny
    > zonk, "oplata za pakiet bezpieczenstwa", niby to tylko 6,50 zl, ale wnerwia
    > mnie takie traktowanie klienta.
    Jak zakladalem KK citi, to koles ktory bral od nas papierki powiedzial
    nam na wstepie, zeby zaraz po otrzymaniu karty zadzwonic do citi i
    sprawdzic czy 'przypadkiem' nie wlaczyly sie jakies ubezpieczenia
    > Jesli natomiast chodzi o obsluge on-line to moge powiedziec tylko jedno -
    > dramat. Opcje porozrzucane gdzie popadnie.
    To sie zgadzam. Do tego system nie pokazuje blokad:( Jesli chodzi o
    interfejs uzytkownika, to mbank tutaj wygrywa.
    > Z otwarciem wyciagu tez jest problem - nie wykrywa Acrobat Reader'a, mimo ze
    oczywiscie
    > jest w systemie.
    A tego nie stwierdzilem - na trzech kompach wszystko dziala ok (firefox)
    A wlasciwie to czemu to wszystko pisales? Te problemy byly juz poruszane
    - o ile Citi jest chwalone za obsluge klienta i reklamacje, o tyle jest
    malo kto wypowiada sie pochlebnmie na temat ich systemu internetowego (a
    i kwestia 'omylkowo' wlaczonych ubezpieczen tez byl poruszany)
    --
    badzio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1