  • 11. Data: 2009-07-24 10:27:51
    Temat: Re: Karta wirtualna w ING
    Od: MM <m...@p...onet.pl>

    On 22 Lip, 13:31, "LadyRoot" <l...@a...pl> wrote:
> [...]
    > nie można nią płacić nigdzie w realu - tylko przez internet bo
    > dostajesz tylko numery, bez plastiku.
    > Pytanie do LadyRoot: czy zasilenie z rachunku odbywa się rzeczywiście
    > online?
    > Czy jeszcze jakiś inny bank ma coś takiego w ofercie?
    >
    > Online - z wyjątkiem klasycznej upierdliwości ING, czyli od soboty około
    > południa do poniedziałku rano system nie księguje nawet wewnętrznych
    > transakcji... Co daje się we znaki, jak trzymasz kasę na oszczędnościowym i
    > w weekend nagle zapragniesz zrobić zakupy.

    Czyli jednak kicha. Najczęściej robię zakupy właśnie w weekend. A
    trzymanie kasy na karcie "na wszelki wypadek" to zabija cały sens
    używania tej karty. Czyli zostaje chyba tylko mbank choć tam znów
    denerwowała mnie kiedyś możliwość zwiększania limitów wyłącznie przez
    infolinię (w dodatku za opłatą). Chyba że to się zmieniło teraz?

    Pozdrawiam
    MM

  • 12. Data: 2009-07-24 14:11:15
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MM" news:484a1efe-7505-4b7f-beca-f53b44a6a1cd@t13g2000yq
    t.googlegroups.com

    > Czyli zostaje chyba tylko mbank choć tam znów
    > denerwowała mnie kiedyś możliwość zwiększania limitów wyłącznie przez
    > infolinię (w dodatku za opłatą). Chyba że to się zmieniło teraz?

    Zmieniło się - możesz zmieniać limity z poziomu serwisu transakcyjnego.