eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Millennium] zbytni brak formalnosci[Millennium] zbytni brak formalnosci
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for
    -mail
    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Date: Wed, 18 Sep 2002 12:16:23 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 13
    Message-ID: <am9jor$gj6$1@news2.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bravo171.softbank.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news2.tpi.pl 1032344155 16998 212.244.73.171 (18 Sep 2002 10:15:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Sep 2002 10:15:55 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4910.0300
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:203096
    [ ukryj nagłówki ]

    Zaskoczyl mnie Millennium uproszczeniem podejscia do klienta
    - zmiana adresu korespondencyjnego - przychodze daje dowod dyktuje nowy
    adres i do widzenia.
    Zero papierkow i podpisow, jak dla mnie to az troche glupie gdy kazdy
    operator moze tak sobie zmieniac dane klienta i nie ma na to zadnej
    podkladki, ze wlasnie klient tak zadysponowal.

    - to samo w BZWBK, dowod osobisty, wypisanie papierka, podpis i realizacja -
    jakos sie pewniej czulem mimo, ze trzeba bylo wypelnic formularz

    Wniosek - zbytni brak formalnosci nie jest w banku czyms pozytywnym ;-))
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1