eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientówMulti okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
  • Reply-To: "janko" <m325@o2._NO__SPAM_.pl>
    From: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
    Date: Sun, 9 Feb 2003 12:18:23 +0100
    Lines: 34
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: 62.29.209.192
    Message-ID: <3...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1044789535 62.29.209.192 (9 Feb 2003 12:18:55 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: mjk
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.p
    l!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:227801
    [ ukryj nagłówki ]

    Jestem klientem konta Aquarius w Multibanku; mam podpisaną umowę o kredyt
    odnawialny.

    Dla niezorientowanych - Aquarius to taki rachunek dla VIPów; produkt
    konkurencyjny wobec np. srebrnego/złotego pakietu w Fortisie

    Wystąpiłem o kartę kredytową dla siebie i o kartę dodatkową.
    Bank przyznał kartę mnie ale odmówił wydania jej wskazane przeze mnie
    osobie.

    Procedury dot. kart kredytowych Multibanku nie pozwalają wydać karty
    dodatkowej osobie figurującej w BIKu jako zalegająca ze spłatą kredytów. Z
    taką sytuacją mamy do czynienia.

    Co ciekawe to samo Multi (potwierdzone pisemnie przez opiekuna rachunku) nie
    widzi przeszkód ustanowienia tej samej osoby jako pełnomocnika do konta z
    linią kredytową...
    ale już niedługo.

    Nieoficjalnie bank poinformował mnie, iż możliwość ustanowienia
    pełnomocnictwa do konta osobie fugurującej w BIKu to błąd w procedurach,
    który zostanie usunięty.

    Tymsamym Multibank wykazał fundamentalny brak zaufania do mnie - osoby, z
    którą ma podpisaną umowę. W oparciu o tę umowę to właściel konta (lub
    użytkownik karty kredytowej) - czyli ja - w 100% odpowiada za wszystkie
    transakcje - zarówno swoje jak i pełnomocników.

    Gwoli informacji:
    Fortis w ogóle nie sprawdza w BIKu pełnomocników do kont z limitem
    kredytowym (tak poinfomowała mnie jedna z opiekunek rachunków po konsultacji
    z osobą umocowaną).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1