eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientówRe: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
  • Data: 2003-02-09 13:12:11
    Temat: Re: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
    Od: "alexy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >janko <m325@o2._no_spam_.pl> wrote:
    >
    >> Nieoficjalnie bank poinformował mnie, iż możliwość ustanowienia
    >> pełnomocnictwa do konta osobie fugurującej w BIKu to błąd w procedurach,
    >> który zostanie usunięty.
    >
    >Skoro zostanie usunięty, to po co się pieklisz?
    >

    Przeczytaj jeszcze raz, ale tym razem juz uważnie, posta, którego komentujesz.
    On sie nie piekli, że usuniety zostanie błąd polegajacy na tym, że
    pełnomocniekiem MOŻE być ktoś figurujacy w BIK-u, a ten sam ktoś NIE MOŻE
    dostać karty dodatkowej. Usuniecie błędu bedzie polegało na tym, że ktoś
    figurujacy w BIK-u nie będzie już mógł być pełnomocnikiem (co nie zmienia
    faktu, że nadal nie będzie mógł być posiadaczem karty dodatkowej). Dlatego
    kolega sie piekli.
    Moim zdaniem to właśnie wynika z jego wypowiedzi.
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1