eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientówRe: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
  • Data: 2003-02-09 12:21:24
    Temat: Re: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    janko <m325@o2._no_spam_.pl> wrote:

    > Nieoficjalnie bank poinformował mnie, iż możliwość ustanowienia
    > pełnomocnictwa do konta osobie fugurującej w BIKu to błąd w procedurach,
    > który zostanie usunięty.

    Skoro zostanie usunięty, to po co się pieklisz?

    > Gwoli informacji:
    > Fortis w ogóle nie sprawdza w BIKu pełnomocników do kont z limitem
    > kredytowym (tak poinfomowała mnie jedna z opiekunek rachunków po konsultacji
    > z osobą umocowaną).

    To dlaczego nie przeniesiesz się do Fortisu?
    Ja nie rozumiem - przecież mamy swobodę. Nikt Cię nie zmusza do posiadania
    rachunku w Multi.


    --
    Przemysław Maciuszko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1