  • 51. Data: 2010-02-21 07:56:41
    Temat: Re: Nowa era w bankowosci internetowej za sprawa mBanku?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Ale ze mBank, czy w ogole ze podniecanie? :) Bo w tym kontekscie nie
    > tylko o mBanku pisalem ;)

    Ogólnie podniecani, fakt, że przy mbanku to najwyraźniej widać.
    KJ

    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek

  • 52. Data: 2010-02-21 12:44:29
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > Ogólnie podniecani, fakt, że przy mbanku to najwyraźniej widać.
    > KJ
    Może ujmę to inaczej. Czytając http://prnews.pl/hydepark/j-48837.html
    miałem wrażenie, że czytam materiał reklamowy banku.
    Co ciekawe nie miałem takiego wrażenia czytając
    np. http://prnews.pl/hydepark/o-47698.html mimo, że tam też mowa o
    "rewolucyjnej" zmianie ...
    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 53. Data: 2010-02-22 08:39:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 19:08:41 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ale dokładnie to napisałem "Jeśli to chwyci to będzie można mówić o
    > rewolucji".
    > Teraz to są tylko pobożne życzenia mBanku. I napalonych dziennikarzy :P

    W tym wypadku Amra klasycznie podejmuje ryzyko i jak się uda, to wtedy
    może pierwszy na grupie i nie tylko krzyczeć "A nie mówiłem!" :)

    Xenocide