  • 11. Data: 2009-07-07 20:18:59
    Temat: Re: Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h3087e$o8g$1@inews.gazeta.pl

    > a getin odchodzi do lamusa

    Eeee, chyba nie będzie/nie jest tak tragicznie. Ja po cichu liczę (wiem,
    wiem jestem naiwny, głupi itp.), że ktoś pójdzie tam w getinie po rozum do
    głowy i na powrót umożliwi zakładania lokat jednodniowych przez net - nawet
    niech dadzą max. 3 sztuki, ale niech będą ;)

  • 12. Data: 2009-07-07 20:20:54
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    Płacili znacznie powyżej rynku, nie można tego robić bez końca...,
    pesele już mają, teraz żniwa w oddziałach...

    dane osobowe to zyskali gdy masa ludzi wczesniej zakładała e-getin
    owszem, lokata 1-dniowa miala pewnie wpływ na zwiekszoną liczbę założonych
    kont ale nie sądzy aby tak bardzo ...

    L.W.

  • 13. Data: 2009-07-07 20:21:29
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Bogdan B." news:h308hr$la0$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Mnie np. zaproponowali kredyt.
    > W wysokości połowy moich depozytów.

    :) Dobre

  • 14. Data: 2009-07-07 20:21:58
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "V" news:h309ot$qdf$1@news.onet.pl

    > To fragment, cała myśl nie wymaga rozwinięcia.

    Z racji tego, że jest tak płytka? :)

  • 15. Data: 2009-07-07 20:48:15
    Od: V <r...@g...com>

    Bogdan B. pisze:

    > Mnie np. zaproponowali kredyt.
    > W wysokości połowy moich depozytów.

    To logiczne zachowanie banku, zwłaszcza takiego, który od jakiegoś już
    czasu płaci drogo za depozyty.
    V.

  • 16. Data: 2009-07-07 20:51:07
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach.
    >
    > Tak twierdzi infolinia.
    >
    > Nie da się już założyć w GB24, właśnie próbowałem.

    Chyba mnie krew zaleje. W piątek popołudniu założyłem e-getin. Dzis rano
    przelałem tam pierwsze 14 tysięcy. O 13-tej jeszcze nie były zaksięgowane.
    Poszedłem do roboty. Wracam po 22.00 z roboty, pieniądze zaksięgowane, tylko
    ch....j z tego. To po co ja ten e-getin zakładałem? Żeby biegac do oddziału
    i stac w kolejkach? Na załozenie tego e-getina straciłem godzinę. Poza tym
    oddział na drugim końcu miasta. Sram taki bank. Tylko za likwidacje konta
    przed upływem roku żądają 50 złotych. Chyba będzie konto bez pieniędzy
    wisieć im rok. Przelewam z powrotem te pieniądze. Przecież to jest Qrwa
    niepoważne.

    azot

  • 17. Data: 2009-07-07 21:14:22
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "V" news:h30cai$2cl$1@news.onet.pl

    > To logiczne zachowanie banku, zwłaszcza takiego, który od jakiegoś już
    > czasu płaci drogo za depozyty.

    A przeszkadza Ci coś to, że bank płaci drożej za depozyty? :) - pytam się
    całkiem poważnie. W końcu mamy wolny rynek. Czy jeżeli ja będę np. pożyczał
    pieniądze na 10% w skali dnia i znajdę na taką pożyczkę chętnych to też będę
    na cenzurowanym bo rynek pożycza na znacznie niższy procent?

  • 18. Data: 2009-07-07 21:17:05
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    azot pisze:
> [...]
    > Poszedłem do roboty. Wracam po 22.00 z roboty, pieniądze zaksięgowane, tylko

    Ja przelać zdążyłem ale system padł i wczoraj nie otworzyłem lokaty.
    Trudno, mam nadzieję że te lokaty jednak powrócą do GB24, na razie jest
    konto oszczędnościowe na 6% - to i tak o wiele lepiej niż w mBanku ;)

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2009-07-07 21:21:35
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Marcin P." news:h30eip$247$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > ...na razie jest konto oszczędnościowe na 6% - to i tak o wiele lepiej niż
    w mBanku ;)

    I jak ktoś lubi lokaty to jeszcze mamy antybelkowe produkty w OF - w końcu
    to ta sama rodzina co getin :)

  • 20. Data: 2009-07-07 21:27:27
    Od: V <r...@g...com>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    > pieniądze na 10% w skali dnia i znajdę na taką pożyczkę chętnych to też będę
    > na cenzurowanym bo rynek pożycza na znacznie niższy procent?

    Na wolnym rynku chętnych nie szukasz Ty, tylko chętni Ciebie.
    Skorzystają z Twojej drogiej oferty wtedy, gdy z jakichś powodów nie
    będą mogli skorzystać z oferty rynkowej. Z jakich ?
    V.