  • 11. Data: 2008-04-09 08:27:20
    Temat: Re: Pieniadz BARDZO wirtualny [OT]
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:fthmtb$ltg$1@inews.gazeta.pl...

    > Tu się muszę zgodzić z Piotrem, kilka impulsów EMC spowoduje powrót handlu
    > wymiennego. Tym bardziej, że za tymi impulsami pewnie pojawią się czołgi
    > wyznawców proroka lub kogoś równie wesołego.

    EMC? Chyba EMP, a raczej NNEMP.
    Tu jest kilka słów na ten temat:
    http://www.pckurier.pl/archiwum/art0.asp?ID=5107

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 12. Data: 2008-04-09 09:06:41
    Temat: Re: Pieniadz BARDZO wirtualny
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Sebastian wrote:

    > O tym nie pomyślałem, sklepy zgłaszające złodziejom, że alarm przestał
    > działać to duży niefart. Zawsze wydawało mi się, że takie systemy
    > wytrzymują dużo więcej niż kilka godzin i to nie z powodu awarii sieci
    > tylko złodziei z nożycami do cięcia drutu.

    Wyjec z UPS'em zawsze tak powinien sygnalizowac odciecie od pepowiny
    (tj. zasilania albo centralki). W 99,(9)% przypadkow bedzie to oznaczalo
    zloczynce, ktory szykuje duzy skok na ochraniany system. Pozostaly
    margines to wlasnie ostatanie wydarzenia w Szczecinie (btw. wczoraj ktos
    porownywal zaistniala sytuacje do prawdopodobienstwa dwukrotnego
    wygrania 6 w duzym lotku :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 13. Data: 2008-04-09 09:45:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Kwi, 11:06, Maseł <m...@p...onet.pl> wrote:
    > (btw. wczoraj ktos
    > porownywal zaistniala sytuacje do prawdopodobienstwa dwukrotnego
    > wygrania 6 w duzym lotku :-)

    Kilku Arabow podlozywszy ladunki wybuchowe na slupach trakcji
    energetycznej w kilkudziesieciu miejscach i jednoczesnie je
    detonujacych, osiagneloby zblizony efekt....

  • 14. Data: 2008-04-09 10:07:47
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Kilku Arabow podlozywszy ladunki wybuchowe na slupach trakcji
    > energetycznej w kilkudziesieciu miejscach i jednoczesnie je
    > detonujacych, osiagneloby zblizony efekt....

    Z tymi reklamowkami to nie jest do konca tak - kiedys ktoras z telewizji
    zrobila prowokacje w warszawskim metrze i po 20 minutach im ta "bombe"
    ktos ukradl :-)
    Nie wierze wiec w mozliwosc zorganizowania takiej duzej akcji bombowej w
    naszym kraju...

    Pozdro

    Maseł

  • 15. Data: 2008-04-09 10:33:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Kwi, 12:07, Maseł <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Z tymi reklamowkami to nie jest do konca tak - kiedys ktoras z telewizji
    > zrobila prowokacje  w warszawskim metrze i po 20 minutach im ta "bombe"
    > ktos ukradl :-)

    A co to ma wspolnego?

    > Nie wierze wiec w mozliwosc zorganizowania takiej duzej akcji bombowej w
    > naszym kraju...

    Sadze, ze metoda moglaby byc wykorzystana w wielu krajach. poniewaz
    wymaganieskomplikowanej technologii i tak duze obszary sa wobec niej
    bezradne, ze niesposob wszystkiego patrolowac i zabezpieczac.

  • 16. Data: 2008-04-09 13:02:08
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    krzysztofsf wrote:

    > A co to ma wspolnego?

    W cos ta bombe trzeba zapakowac przeciez. A na wszelki wypadek dalem
    ":-)" na koncu opisu, zeby zaznaczyc ze przyklad jest luuuzno zwiazany
    ze sprawa.

    > Sadze, ze metoda moglaby byc wykorzystana w wielu krajach. poniewaz
    > wymaganieskomplikowanej technologii i tak duze obszary sa wobec niej
    > bezradne, ze niesposob wszystkiego patrolowac i zabezpieczac.

    I waglik w wodociagach (i bez terrorystow juz kilka miast mialo problem
    z bakteriami pepsi czy innego sprite'a ;-)
    I samoloty wlatujace w WTC
    I bomby w pociagach podmiejskich w Madrycie, czy autobusach w Londynie
    (a kilka dni temu pismaki zrobily afere, ze atrape bomby zapakowaly w
    pudelko i nadaly jako przesylke kurierska do jakiegos InterCity)

    Jak piszesz - wszystkich mozliwosci nie sposob przewidziec, a oszolomy
    zawsze znajda sposob, zeby jednym uderzeniem uzyskac jak najwiekszy
    rozglos...

    Pozdro

    Maseł

  • 17. Data: 2008-04-09 14:20:51
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > I wtedy problemem moze byc brak mozliwosci udowodnienia, ze z banku X
    > przelalismy ineternetowo pieniadze do banku Y.

    To akurat maly problem, jesli bank X nie przelal pieniedzy to sa u
    niego. A jesli przelal to sa w Y.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2008-04-09 14:23:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Maseł <m...@p...onet.pl> writes:

    > (btw. wczoraj ktos porownywal zaistniala sytuacje do
    > prawdopodobienstwa dwukrotnego wygrania 6 w duzym lotku :-)

    Zakladam ze porownanie zakonczylo sie roznica wielu rzedow wielkosci.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2008-04-09 14:24:08
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > Kilku Arabow podlozywszy ladunki wybuchowe na slupach trakcji
    > energetycznej w kilkudziesieciu miejscach

    W kilkudziesieciu, to dosc trudne do wykonania, ale obawiam sie ze
    wystarczy duzo mniej. Na szczescie zwykle nie wystarczy jeden slup.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2008-04-09 14:27:58
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Wystarczy rosyjska rakieta z ladunkiem grafitowym.
    JaC

    -----